Billig forsikring af BMW ?
Fra : Unlimited

Dato : 31-01-05 21:53

Hejsa..

Går og overvejer at finde en bmw. Hvor finder man en "billig" forsikring til
sådan en ?

Mvh Flemming, snart 30 og elitebillist

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 22:03

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa..
>
> Går og overvejer at finde en bmw. Hvor finder man en "billig" forsikring
> til
> sådan en ?

kommer jo an på hvad billigt er, og snakker vi ansvar eller kasko ? hor i
landet m.m.

jeg gav 7000,- for en kasko som elitebilist bosiddende på Frederiksberg 33
år skadefri kørsel i 14 år, bilen var en BMW 318i Touring fra 1997.

Mvh
Dannie

Fra : Mikael L

Dato : 31-01-05 22:19

> [...]
> Hejsa..
>
> Går og overvejer at finde en bmw. Hvor finder man en "billig" forsikring

Det er stort set umuligt. Jeg er dog forsikret til en fornuftig pris hos
tjenestemændens forsikring, men det kræver jo lidt som du kan se på navnet.
http://www.tjm-forsikring.dk/

Jeg giver lige over 8000kr. om året for en 520i fra 89

Mikael

Fra : Rune Bohn Jensen

Dato : 31-01-05 23:10

www.forsikringsluppen.dk sparer tid ift. at ringe rundt.

God jagt

Rune

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-05 12:48

"Rune Bohn Jensen" <rune@bohnjensen.dk> skrev i en meddelelse
> www.forsikringsluppen.dk sparer tid ift. at ringe rundt.

Tror blot at han får beskeden "Pris kan ikke opgives - Ring for mere
info"... det er i hvert tilfælde mit indtryk når man kommer med BMW og
lignende, og man har en alder på omkring 30...

> Rune

Lars B

Fra : Per O.

Dato : 31-01-05 23:48

> [...]
> Hejsa..
>
> Går og overvejer at finde en bmw. Hvor finder man en "billig" forsikring

Billig forsikring og BMW bør ikke stå i samme sætning, da de som hovedregel
ikke har noget med hinanden at gøre.

Per O.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 01-02-05 06:36

> [...]
> Hejsa..
>
> Går og overvejer at finde en bmw. Hvor finder man en "billig" forsikring

Hej Flemming

Vi har vores 525i (årg. 92) forsikret hos TopDanmark for ca. 7000,- /årligt
med selvrisiko på 3.000,- - der er forøvrigt også "friskade" på glas

Vi har alle vores forsikringer hos dem og kører som elitebillist
(34 år, aldrig haft skader - udover en brændt bil som var påsat)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Per O.

Dato : 02-02-05 00:10

> [...]
>
> Vi har alle vores forsikringer hos dem og kører som elitebillist
> (34 år, aldrig haft skader - udover en brændt bil som var påsat)

Synes du så ikke også du bliver taget grundigt i rø... med den pris! Det er
mere end hvad jeg giver for en helt ny C-Max (til 300.000+) med fuld kasko,
1200 i selvrisiko og på næstlaveste præmietrin hos GF på grund af skade på
forrige bil! Og så for en 12-13 år gammel bil!

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-02-05 06:18

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 1200 i selvrisiko og på næstlaveste præmietrin hos GF på grund af skade på
> forrige bil! Og så for en 12-13 år gammel bil!

Hej Per

Jamen, det er jo lige præcis det der er minus'et ved bl.a. BMW - GF vil som
regel ikke ha' dem, og de andre selskaber vil ha' mere for dem

.....det var jo ligesom også det at spørgsmålet gik ud på

Nu ved jeg ikke hvad en "C-Max" er - og værdien af den er jo stort
set ligegyldig, da forsikringsselskaberne har den MEGET underlige
opfattelse af deres præmieberegning skal beregnes ud fra nyprisen
og ikke den aktuelle værdi - lige meget hvor lidt bilen efterhånden er
blevet værd - med mindre det da er en veteran

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Holm

Dato : 02-02-05 08:27

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Går og overvejer at finde en bmw. Hvor finder man en "billig" forsikring
> til
> sådan en ?

Jeg har en E34 forsikret hos vejlebrand og giver 4700,- årligt. Ca. en tusse
mere en Gf vil have.. Har 8 år skadefri. Desværre forsikrer de kun i Vejle
amt men var umiddelbart det billigste jeg kunne finde i et respekteret
selskab!

Ellers ring til rasmussen assurance i køge - de har som regel en fornuftig
løsning også på specielle biler.

Mvh
Holm

Fra : Holm

Dato : 02-02-05 08:30

"Holm" <mop007@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tusse mere en Gf vil have.. Har 8 år skadefri. Desværre forsikrer de kun i
> Vejle amt men var umiddelbart det billigste jeg kunne finde i et

Ups selvfølgelig en tusse mindre en GF - jeg er ikke helt tabt endnu!!

Holm

Fra : Jasper Norman

Dato : 02-02-05 22:41

Hej Brian.

Hvis du mailer mig din e-mail, kan jeg give dig et godt tilbud.

Mvh

Jasper

ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk