DUCATI Monster (sidetasker, dæk og alarm)
Fra : news.worldonline.dk

Dato : 22-05-01 21:08

Sidetasker:
Jeg købte for et par måneder siden Monster fra '98, og nu skal jeg snart ud
på lidt længere ture med den. Derfor leder jeg efter sidetasker som passer
til modellen! Er der nogen der kender til sådanne? Findes der kun dem DUCATI
selv sælger?

Dæk:
Jeg kører med de standart monterede dæk, men syntes at specielt bagdækket
virker glat/hårdt, og specielt når det regner! Er der nogen der har forslag
til hvilke dæk der er bedre?

Alarm:
Jeg kunne vædigt godt tænke mig at få en alarm på motorcyklen! Er der nogen
der kender til en alarm der passer til DUCATI Monster? Findes der alarmer,
hvor fjernbetjeningen gir lyd når alarmen på cyklen går igang?

På forhånd tak ...

Fra : Brian Luckow

Dato : 22-05-01 22:29

"news.worldonline.dk" <jesper@gadeberg.net> wrote:

> [...]
>til modellen! Er der nogen der kender til sådanne? Findes der kun dem DUCATI

Jeg købte i sin tid et par IXS Manhattan til GS500'eren, men de passer
også perfekt til Monster'en - med mindre man altså har højtsiddende
potter. :( Husk også, hvis du ikke allerede har en, så er en tanktaske
altid rar at have.

> [...]
>virker glat/hårdt, og specielt når det regner! Er der nogen der har forslag

Hæ hæ, det er du ikke ene om at synes. Min er også en 98'er - født med
Dunlop D204 dæk. Virkelige skod dæk, der skulle ingenting til før
røven slog ud hvis bare underlaget var det mindste glat, som f.eks.
hvide vejstriber. Fordækket, ja pas MEGET på i regnvejr. Jeg har siden
kørt med Michelin Pilot Sport, og der er en verden til forskel mellem
de to dæk.

> [...]
>der kender til en alarm der passer til DUCATI Monster? Findes der alarmer,
>hvor fjernbetjeningen gir lyd når alarmen på cyklen går igang?

Du kan få ledningsnet til Spyball alarmer via Ducati Performance. Jeg
har selv en Meta Systems på min. Men det var ikke nemt at finde plads
til hverken alarmen eller sensoren. Ved ikke om Spyball alarmerne er
mere kompakte. En alarm med lyd i fjernbetjeningen har jeg desværre
ikke hørt om. Så skal du evt. have en af dem der kan tilkobles en
personsøger.

Brian Luckow, Denmark
E-mail: luckowb@grafisk.dk

Fra : james

Dato : 23-05-01 00:45

> [...]
> virker glat/hårdt, og specielt når det regner! Er der nogen der har forslag

Michelin?

Prøv Avon Azaro II...

-james