sierra-benzinpumpe
Fra : Birck

Dato : 31-01-05 15:41

Hej
Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem ang. ford sierra 2.0 gt.
Problemet er 0 spænding til benzinpumpen, målt på stedet.
Er der evt. nogle der har en god ide, hvor jeg kan begynde at lede.
Sikringer er iorden
Mvh. Birck

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-01-05 15:53

Birck skrev:

> Er der evt. nogle der har en god ide, hvor jeg kan begynde at lede.

Var det ikke nemmere bare at trække en helt ny ledning til pumpen (med en
sikring undervejs) fra fx. tændingslåsen?
Hans

Fra : alexbo

Dato : 31-01-05 16:04

"Birck" skrev i

> Er der evt. nogle der har en god ide, hvor jeg kan begynde at lede.

Der var en anden Birck med samme problem i går, prøv at læse svarene til
ham.

mvh
Alex Christensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-01-05 17:09

"Birck" <jebirck@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Problemet er 0 spænding til benzinpumpen, målt på stedet.
> Er der evt. nogle der har en god ide, hvor jeg kan begynde at lede.

Start med at vippe solskærmen i førersiden ned.

Nej, det er IKKE en joke!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-01-05 18:52

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Start med at vippe solskærmen i førersiden ned.

>Nej, det er IKKE en joke!

Du'r ikke i alle Sierra'er (af dem med pumpe vel at mærke)

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 31-01-05 21:50

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Du'r ikke i alle Sierra'er (af dem med pumpe vel at mærke)

Det du'r i en '92 GT

Det kunne jo få ham til at lede efter den switch.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 31-01-05 22:01

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Det kunne jo få ham til at lede efter den switch.

Han leder sgu nok endnu - siden har ikke reagerer ;)