Tank til polo 1.3 cl fra 93 / og indreg i ~
Fra : Per JM Olsen

Dato : 31-01-05 08:56

Hej Alle

Jeg har søgt og søgt men jeg kan simpelhen ikke finde (net)priser på hvad en
benzin tank til en polo 1.3 cl fra 93 koster?
Kæresten skal ha en ny tank da på fyldnings studsen er tæret, og jeg går
ikek ud fra at studsen kan skiftes, det ser det ik umiddelbart ud til....

Nogle der kan hjælpe med en sådan et link evt pris forhandler, helst nær
aalborg

et sidste spørgsmål.. hvad vil en pris ligge på når den skal på danske
plader, kæresten har købt den for 2 år siden i tyskland til 18.000 kr i
danske, nu står den uden plader her i dk og skal indreg i dk, kan man
bestille en vudering på forhånd (er den så gratis) over hvad det vil koste
så man kan spare sammen til indreg?

Mvh Per

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-01-05 10:18

"Per JM Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til....

> Nogle der kan hjælpe med en sådan et link evt pris forhandler, helst

Du skal ind og kigge i menuen der hedder Karrosseri / pladedele.
Den kan fås hos www.thansen.dk , www.Krogslund.dk og
www.Hoyer-autodele.dk
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-01-05 10:23

> [...]
> danske, nu står den uden plader her i dk og skal indreg i dk, kan man
> bestille en vudering på forhånd (er den så gratis) over hvad det vil

Du skal først have den synet, derefter henvender du dig til T&S.
Min svoger betalte afgift på en 92'er Polo sidste år, jeg mener han kom
af med omkring 16000,- på hvide plader.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Per JM Olsen

Dato : 31-01-05 12:59

Hej

Tak for svaret, det var lige det jeg skulle bruge

Mvh
Per