hvilken motor passer i en VW vento 1.8 fra~
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 30-01-05 21:20

Jeg har en VW Vento 1.8 benzin fra 93...

Motoren skal måske snart skiftes, men.... hvilken motor passer i hvis den
ikke kommer præcis fra en Vento? Jeg har en mistanke om at Golf 3 kunne
passe til, men er der andre motorer fra andre mærker, også gerne lidt større
måske, som man forholdsvis nemt kunne få monteret i Vento'en?

Anders Hyltoft

Fjern "FJERNDETTE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke

Fra : jesper andersen

Dato : 30-01-05 22:12

alle motorer fra g3 passer lige i

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-05 07:59

> alle motorer fra g3 passer lige i

Jep! og de fleste fra Passat fra 3A modellen (tværstillet motor) 8. md. 1993
og fremad.

--
/Claus

Golf 3 TDI "GT Special" til salg: http://vwfanatic.dk

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 31-01-05 20:46

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in message

> Jep! og de fleste fra Passat fra 3A modellen (tværstillet motor) 8. md.
> 1993 og fremad.

danke sehr... er den blå avis det billigste sted, eller bør jeg lede ved
nogle ophuggere?