centrallåsesystem skoda fabia
Fra : Ukendt

Dato : 30-01-05 15:42

Hej gruppe
Er der nogen her som kan fortælle mig, om det er muligt selv at montere
styreboksen til et fjernbetjent centrallåsesystem, købt hos thansen.
Min bil har allerede centrallås men den er ikke fjernbetjent, og jeg har
ikke lyst til at betale de mange penge, det koster at få eftermonteret en
lille boks hos et autoriseret skoda værksted.

Mvh Bo

Fra : Paw Jensen

Dato : 30-01-05 18:04

> [...]
> ikke lyst til at betale de mange penge, det koster at få eftermonteret en
> lille boks hos et autoriseret skoda værksted.

Vi gør det for kr. 995,- ALT inkl.

Så kan du sælge den T.Hansen dims

Paw
UNIQ-Import

Fra : Per Olsen

Dato : 31-01-05 18:23

"Bo krogh Nielsen webspeed.dk" skrev
> [...]
> ikke lyst til at betale de mange penge, det koster at få eftermonteret en
> lille boks hos et autoriseret skoda værksted.

Hej.

Hvis du selv kan rode lidt med ledninger er det ikke så svært.

Her er et billed af hvordan det er gjort i en Opel Vectra:

http://www.olsenworld.dk/opel/indlaeg/remotecentrallock.jpg

Det må kunne overføres til en Skoda.

Pe®=s1