BMW 330d
Fra : Henrik Bøggild

Dato : 30-01-05 11:22

Jeg har set i dagens udgave af JP, at den nye BMW 330d kommer "til
efteråret". Er der nogen der har set en mere præcis tidsangivelse herfor.
Endvidere, vil den komme tidligere i Tyskland end i DK (jeg flytter snart
til Tyskland)?

Henrik

Fra : Frederik

Dato : 30-01-05 11:54

"Henrik Bøggild" <slettes-hboggild@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> Endvidere, vil den komme tidligere i Tyskland end i DK (jeg flytter snart

Så vidt jeg ved er det mest præcise, der er kommunikeret omkring oktober...

Måtte man foreslå, at lige se om der skulle dukke en 335d op?

Ellers god vind...

Mvh.

Frederik

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 30-01-05 14:51

> [...]
oktober...

> Måtte man foreslå, at lige se om der skulle dukke en 335d op?

Godt forslag mht. 335d, men jeg kan desværre ikke vente til efteråret med at
få et køretøj. Da der er tale om firmabil kan jeg ikke bare skifte som jeg
har lyst til. Det ender derfor nok med en A4 i stedet.

Henrik

Fra : Frederik

Dato : 30-01-05 17:15

> [...]
> få et køretøj. Da der er tale om firmabil kan jeg ikke bare skifte som jeg
> har lyst til. Det ender derfor nok med en A4 i stedet.

Tjaa sådan en A4 3,0 TDI kan man vel nøjes med....;)

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik

Dato : 30-01-05 17:19

"Frederik" <f.caroe @suf.nu> wrote in message

> "Henrik Bøggild" <slettes-hboggild@yahoo.dk> wrote in message

> Tjaa sådan en A4 3,0 TDI kan man vel nøjes med....;)
>
> Mvh.
>
> Frederik

Ellers er der jo lige kommet en ny C320CDI fra Mercedes...
224 hk og 510 nm.

Mvh.

Frederik