Manglene lys
Fra : Ove Pedersen

Dato : 29-01-05 18:53

Jeg er den lyggelige ejer af en Toyota Hilux ,som jeg har et problem med ,
den mangler pludselig lys både baglys og ekstra monteret baklys og lys i
instrumentpanelet hvad mon årsagen kan være.jeg har kikket sikringer og relæ
efter?

Fra : Henrik

Dato : 29-01-05 19:07

Bak lyset bliver styret fra en kontakt i gearkassen.
Så ned på alle 4, og kik efter en ledning på Højer side af gearkassen.
Tag stikket af og prøv at kortslut ledningen (der er 2 punkter i stikket )
Sæt nu tænding på, og se om lyset ikke virker nu. (har du kikket efter om
pæren er ok)?
Lyset i instrumentpanelet følger pos lyset, er der lys i varme reg. skal der
også være lys i instrumentpanelet.
Eller må du skifte disse pære.

Håber det kan bruges.

MVH

Henrik

Fra : claus b. p.

Dato : 30-01-05 01:19

"Henrik" <brakentorpREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> Lyset i instrumentpanelet følger pos lyset, er der lys i varme reg. skal
der
> også være lys i instrumentpanelet.
> Eller må du skifte disse pære.

Hvis ikke, kan det være lyskontakten der er defekt.
/Claus

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 30-01-05 10:06

On Sat, 29 Jan 2005 18:53:12 +0100, "Ove Pedersen" <orp@dlgnet.dk>
wrote:

> [...]
>instrumentpanelet hvad mon årsagen kan være.jeg har kikket sikringer og relæ
Er der eftermonteret kørelys ?
Så er der nok dårlige forbindelser i kørelyset.

/Hans