Værktøj til kaliber
Fra : S.M.

Dato : 29-01-05 16:29

Har en 'besværlig' kaliber på Nissan Almera. Jeg skal bruge værktøj type
Lucas YCB241, for at kunne dreje og samtidig skube kaliper på plads.
Vil helst undgå at afmontere det hele. Findes der et universal værktøj og og
hvad er navnet hvor kan det købes. Google kan ikke finde noget i DK.
Hilsen S.M.

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 30-01-05 00:31

"S.M." <bebe@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og
> hvad er navnet hvor kan det købes. Google kan ikke finde noget i DK.

Biltema har et, hvis du er på sydsjælland er du velkommen til at låne mit.

/Carsten

Fra : S.M.

Dato : 30-01-05 00:56

"Carsten Hjorth" <carstenhjorth@yahoo.dk> wrote in message

> "S.M." <bebe@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> >

> Biltema har et, hvis du er på sydsjælland er du velkommen til at låne mit.
>
> /Carsten

Hej Carsten
Tak for tilbudet, men vil gerne selv eje værktøjet, der er flere Nissan,
Alfa og Toyota i familien.
Hvad hedder værktøjet? Jeg skal aligevel til Sverige - i en anden Nissan-
og kan købe det der
Hilsen S.M.