køb af bil i tyskland?
Fra : bj

Dato : 28-01-05 22:38

har kig på ne bil i tyskland...

pris 25000 euro. ca. vel godt 190.000. Touran TDI

en bil fra 03. 2004

er der noget at spare ved at hente?

kan nogen hjælpe med at forklare udregning af at hente bil i tyskland. Og
henvis venligst ikke til told&skat, da jeg ikke er en haj med at læse og
regne på sådan noget

mvh

bj

Fra : Ukendt

Dato : 28-01-05 22:47

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> henvis venligst ikke til told&skat, da jeg ikke er en haj med at læse og

Find en tilsvarende bil på www.bilbasen.dk . Prisen her ganger du med 0,66
på din lommeregner, så har du hvad du skal betale i afgifter til staten for
at importere din bil fra tyskland.
Du vil sikkert hurtigt finde ud af at det gør det knap så attraktivt at
importere bil.

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 28-01-05 22:51

> Du vil sikkert hurtigt finde ud af at det gør det knap så attraktivt at
> importere bil.

Rettelse: "...gør det knap så attraktivt at importere dén relativt nye
bil..."
Andre er jo "ingen pråblem" :)

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 28-01-05 22:53

> [...]
> staten for at importere din bil fra tyskland.
> Du vil sikkert hurtigt finde ud af at det gør det knap så attraktivt at

Men det er vel en god fidus hvis man blot vil bruge den til reservedele.
Så nøjes man vel egentlig bare med at købe den, og så få den fragtet
hjem (på prøveplader)

Fra : bj

Dato : 31-01-05 22:10

"Andersen (3650)" <virkerikke@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Men det er vel en god fidus hvis man blot vil bruge den til reservedele.
> Så nøjes man vel egentlig bare med at købe den, og så få den fragtet
> hjem (på prøveplader)
>Tak for svarene

bj