Ny firmabil :) (Saab 9-5 2,3t Vector Estat~
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-01-05 17:41

- Super dejlig slæde. :)

Farvel til 4wd på tysk(= makværk (Touareg)) og goddag til fed svensk
skærgårdstraktor

Zoneinddelt klima, læder, sportsæder, sænket, 17", cruisecontrol, el-ruder
på alle pladser, armlæn for og bag, navigation og 185 hypper med lidt turbo

Tjoo, den bliver jeg skam nok glad for:)
Eksakt som denne, bare lyseblå:
http://www.siteset.ie/motorvillage/pictures/car1090324380.jpg

-M
Sierra GLX
Saab 9-5 Vector

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-01-05 17:57

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message news:41fa6b03$0$632$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> hypper med lidt turbo
>
> Tjoo, den bliver jeg skam nok glad for:)

Hmmppfh
En stationsvogn hvad vil du dog med den i Sverige ?.

Spøg til side, en fed vogn tillykke med den.
--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-01-05 18:44

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmppfh
> En stationsvogn hvad vil du dog med den i Sverige ?.

Den er desværre forudbestemt...

> Spøg til side, en fed vogn tillykke med den.

Tak tak :) Rart at være i et firma hvor chefen også går lidt op i biler. -
Glæder mig også til at køre Sverige og resten af Europa tynd i den. Tror I
jeg skal sydpå til sommer i den, - det tror jeg nok jeg skal! :)

-M

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 28-01-05 20:35

> [...]
turbo

> Tjoo, den bliver jeg skam nok glad for:)

Tillykke - dejlig vogn. Har selv en 9-3 2.0t Vector. Kan personligt bedre
lide udseendet på 9-3 end 9-5 - sidstnævnte er ved at være lidt gammel at se
på synes jeg. Er dog utroligt glad herfor og er lidt ked af at den om tre
måender skal udskiftes med en tysker (nyt job - kan "kun" vælge mellem Audi
og BMW).

Henrik

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-01-05 21:09

"Henrik Bøggild" <slettes-hboggild@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på synes jeg. Er dog utroligt glad herfor og er lidt ked af at den om tre
> måender skal udskiftes med en tysker (nyt job - kan "kun" vælge mellem

Især i kabinen kan man se på 9-5 at den er ved at have et par år på bagen,
men tror nu stadig jeg bliver rigtig glad for den, så længe jeg har den :)

Sjovt. - Har indhentet 2 tilbud på hhv. Audi A4 2,0T Quattro ProSport og en
BMW 325i(E90) med sportspakke. Regner med at skulle skifte Saab'en ud inden
for et ½ år.

-M

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-01-05 20:42

Morten Lorenzen wrote:

> [...]
> på alle pladser, armlæn for og bag, navigation og 185 hypper med lidt turbo

Ha,ha, det er næsten som de historier der går om langturschauffører:

De affinder sig med alle mulige underlige arbejdsbetingelser, MEN de kan
prale med at de har en fin ny stor Volvo/Scania osv. til rådighed.

Tillykke. Håber du også får løn.

Mvh. Jørgen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-01-05 21:11

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse
> [...]

> De affinder sig med alle mulige underlige arbejdsbetingelser, MEN de kan
> prale med at de har en fin ny stor Volvo/Scania osv. til rådighed.

Ovenstående er jeg ikke helt sikker på jeg forstår 100%?

> Tillykke. Håber du også får løn.

Det gør jeg skam. (Mon ikke den gamle Sierra skal byttes ud med en
Cosworth?)

-M

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-01-05 23:13

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message news:41fa9c12$0$22697$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

> Det gør jeg skam. (Mon ikke den gamle Sierra skal byttes ud med en Cosworth?)

Uhh så har du jo også bilen til at trække den hjem med

--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 28-01-05 23:53

> Uhh så har du jo også bilen til at trække den hjem med

Hehehe. Kanske :)

-M
1993 Sierra 2,0i GLX(Sælges)
2003 Saab 9-5 2,3t Vector Estate

Fra : Cosworthy

Dato : 29-01-05 00:05

> 1993 Sierra 2,0i GLX(Sælges)

Den er ikke at finde på bilbasen.dk?

--
Thomas Krath
Turbo lag is created to give V8's a chance!!

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 29-01-05 00:09

"Cosworthy" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den er ikke at finde på bilbasen.dk?