Startproblemer med Audi 80
Fra : RpR

Dato : 28-01-05 17:09

Davs,

Jeg har en Audi 80 2.6 E fra '93, som til tider har et virkeligt underligt
problem når den skal startes.

Starteren får motoren rundt og det hele, men motoren starter bare ikke. Kan
prøve et utalt af gange, hvor jeg venter lidt mellem hver gang. Og så
pludselig, starter den helt rent og kører som den skal.
Det sker kun hvis motoren ikke når at blive helt kold, og typisk kun ved små
korte ture på under 20km.

Har set tændrør og el-nettet efter, ingen problemer der. Har selv lidt
mistanke til at det er Jet's benzin der måske er vand i, eller på anden vis
er dårlig, da min tidligere Fiat Tipo 1,6ie havde præcis samme problem.

Andre forslag?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Aksel

Dato : 28-01-05 21:47

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vis
> er dårlig, da min tidligere Fiat Tipo 1,6ie havde præcis samme problem.

Kan det være dampbobler i benzinrør? opstår hvis et rør ligger for tæt på
varme motordele.

Hilsen Aksel

Fra : RpR

Dato : 28-01-05 23:23

> Kan det være dampbobler i benzinrør? opstår hvis et rør ligger for tæt på
> varme motordele.

Der blev engang skiftet benzinrør på den da det gamle var tæret, det er da
ikke helt umuligt.. Hvor skal jeg lede?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Aksel

Dato : 28-01-05 23:42

> Der blev engang skiftet benzinrør på den da det gamle var tæret, det er da
> [...]

Alle steder i motorrummet hvor røret ligger tæt på motordele, hvis du får
mistanke til et sted kan du lægge isolering mellem for at kontrollere.

Hilsen Aksel