Cykelhænger
Fra : Henning

Dato : 28-01-05 14:46

Man skal jo bruge lygtebom ved brug af f.eks. cykelhænger. Denne bom
skal være forsynet med nummerplade såfremt den originale plade ikke er
synlig. Men - skal det være en rød 3. nummerplade, må jeg ikke ta'
bilens originale bagplade og flytte over på lygtebommen når jeg bruger
den?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : .\(5750\)giller

Dato : 28-01-05 15:52

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> synlig. Men - skal det være en rød 3. nummerplade, må jeg ikke ta'
> bilens originale bagplade og flytte over på lygtebommen når jeg bruger
nej nummerplader skal være fastspændt på køretøjet, hvis man måtte bytte
kunne man jo oxo sidde sin nummerplade på traileren
såå 550,- til den 3. plade atbetale
--
Hilsen Gilbert
( . ) ( . )

Fra : Robert Lanther

Dato : 28-01-05 16:18

> nej nummerplader skal være fastspændt på køretøjet, hvis man måtte bytte
> kunne man jo oxo sidde sin nummerplade på traileren
> såå 550,- til den 3. plade atbetale

ahh er det ik kun 150 kr. den koster

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-01-05 17:19

Robert Lanther wrote:

> ahh er det ik kun 150 kr. den koster

Ahh det er nu kun 110,- kr. den koster

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-01-05 22:37

..(5750)giller wrote:

> nej nummerplader skal være fastspændt på køretøjet,

Det er jeg ikke så sikker på holder i hverken by eller landsret

> hvis man måtte
> bytte kunne man jo oxo sidde sin nummerplade på traileren

Ser du dette postulat kan du ikke bruge noget sted.

En trailer er registreringspligtig, hvilket ikke er tilfældet med en
"cykelholder".

> såå 550,- til den 3. plade atbetale.

Den pris tror jeg du lige skal checke rigtigheden af.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg