Godt man bor det rigtige sted :-)
Fra : hanzen

Dato : 27-01-05 20:00

http://www.tvsyd.dk/page/13?article_id=12132

Ingen registreringsafgifter på personbiler fra grænsen til Kongeåen.

Niels Oluf Michaelsen Petersen, Dansk Folkepartis kandidat i
Augustenborg-kredsen, foreslår tirsdag i en pressemeddelelse helt at
afskaffe bilafgiften.

)
--
hilzen
hanzen i Sønderjylland

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 27-01-05 20:26

hanzen wrote:

> Niels Oluf Michaelsen Petersen, Dansk Folkepartis kandidat i
> Augustenborg-kredsen, foreslår tirsdag i en pressemeddelelse helt at
> afskaffe bilafgiften.

Ja, jeg hørte det i radioen i morges. Sygt forslag.

Det er da utroligt at DF kan blive ved med at finde originaler til at
repræsentere dem.
De var gode da de hed Fremskridtspartiet, men de har stadig succes.!

Mvh. Jørgen

Fra : hanzen

Dato : 27-01-05 20:30

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg hørte det i radioen i morges. Sygt forslag.

Det siger du bare fordi du ikke bor i Sønderjylland

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-01-05 21:48

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> skrev i en meddelelse

> Det siger du bare fordi du ikke bor i Sønderjylland

Jeg synes godt om forslaget. Det vil blive billigere i alle henseender at
hele danmarks befolkning bor i ét amt. Så kunne vi oprette Nationalpark
Jylland, Nationalpark Fyn og Nationalpark Sjælland! Endda vil der blive
plads til nogle enorme parkeringsarealer hvor de besøgende kunne holde, når
de skal ud og se på uberørt natur.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 27-01-05 23:10

Preben Riis Sørensen wrote:

> [...]
> Sjælland! Endda vil der blive plads til nogle enorme
> parkeringsarealer hvor de besøgende kunne holde, når de skal ud og se

S@u da godt man ikke bor dernede, om ganske få år stiger den globale
temperatur, godt hjulpet af de mange biler og deres brug af fosile
brændstoffer, og havene stiger 6-8 meter, resultat - det meste af
sønderjylland forsvinder, fordi der ikke er penge til at forhøje digerne,
p.g.a. at man så ikke mere har indtægter fra registreringsafgiften *ROFL*

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-01-05 01:00

hanzen skrev:

> [...]
> Niels Oluf Michaelsen Petersen, Dansk Folkepartis kandidat i
> Augustenborg-kredsen, foreslår tirsdag i en pressemeddelelse helt at

Glæder mig også til hvis han får det gennemført inden august.

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-01-05 05:29

hanzen wrote:

> Ingen registreringsafgifter på personbiler fra grænsen til Kongeåen.

Han er for sent på den, hvis sønderjyderne vil have afgiftsfrie
biler op til Kongeåen, så skulle de have stemt anderledes i 1920..

--
Hygge..
Thomas