KølerProblemer på Toyota Carina 1,6
Fra : Claus Geertsen

Dato : 26-01-05 19:18

Hej med jer, er der en der kan forklare mig om der sidder en
udluftningsskrue på en Toyota Carina 1,6 `95. Den har af en eller
anden grund smidt vandet, så til at starte med skal den lige påfyldes
igen.
--
Claus

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 27-01-05 22:34

Claus Geertsen wrote:
> [...]
> udluftningsskrue på en Toyota Carina 1,6 `95. Den har af en eller
> anden grund smidt vandet, så til at starte med skal den lige påfyldes

Det gør der såvidt vides ikke.
Det er ikke nødvendigt at udlufte den.
Bare hæld det vand på som kan være i køleren og kør den så ordentlig varm.
Derefter fylder du den så helt op igen.
Pas nu på overtryk og kogende vand o.s.v..(-:
Men find lige ud af hvorfor den har smidt vandet først.
Ellers kan det gå hen og blive dyrt i kølervædske,hvis du skal fylde den alt
for mange gange.
Mvh
Rasmus H