Olie & filter skift Golf3
Fra : J.K.Arning

Dato : 26-01-05 16:42

Hvad burde et olie og filter skift på en golf 3 koste ?

Ikke nødvendigvis på et autoriseret værksted.

Der er tale om en årgang 94 hvis det spiller ind.

--
Regards
J.K.Arning :: 26-01-2005 16:40:31 :: http://arning.dk

Fra : phk

Dato : 26-01-05 17:43

"J.K.Arning" <spam_remove_@arning.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad burde et olie og filter skift på en golf 3 koste ?
>
> Ikke nødvendigvis på et autoriseret værksted.
>
> Der er tale om en årgang 94 hvis det spiller ind.

Det kommer an på hvad det er for en motor. Så vidt jeg husker - 450 kr. for
helsyntetisk 5-40 olie, 350 kr. for halvsyntetisk ved Quickpot.

De skifter mens du venter. Jeg ventede og ventede på at komme til, og så
fandt de ud af de ikke havde det rigtige filter hjemme :(

--
Per, Esbjerg

Fra : hanzen

Dato : 26-01-05 17:51

> [...]
>
> De skifter mens du venter. Jeg ventede og ventede på at komme til, og så
> fandt de ud af de ikke havde det rigtige filter hjemme :(

Nåh, men så var det vel også billigere.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : phk

Dato : 26-01-05 18:36

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Nåh, men så var det vel også billigere.

:)

Men lidt irriterende når man dagen efter skulle køre 1.200 km og "OLIE" lige
var begyndt at lyse når man satte tænding på...

Men så har jeg det til gode til i morgen.
--
Per, Esbjerg

Fra : TDN

Dato : 26-01-05 17:43

> [...]
>
> Ikke nødvendigvis på et autoriseret værksted.
>
> Der er tale om en årgang 94 hvis det spiller ind.

Hej !

Jeg plejer at bruge Super Dæk Service http://www.sds.dk/ hvor olieskift
koster mellem kr. 150 og 650 afhængig hvilken type olie du bruger. Hertil
skal du lægge ca. kr. 50 til et filter og et miljøtillæg på kr. 20 og evt.
en pakning til ca. kr. 20. Så læg ca. kr. 90 kr. til filter m.v. til
priserne på SDS's hjemmeside og du har en ca. pris.

Brug endelig ikke et autoriseret værksted, der kan du risikere at betale op
mod kr. 1.000 for et olieskift.

Mvh
Thomas