Kommentarer til Mitsubishi Galant 97-2000?
Fra : Klaus Andersen

Dato : 26-01-05 13:09

Jeg lurer lidt på at købe en Mitsubishi Galant fra årgangen 97-2000.

Jeg synes det er en pæn bil og tilsyneladende kan man få dem til fornuftige
penge.

Er der nogen der erfaringer med disse modelle?

Jeg hælder mest til 2,5 L versionen - men den er sikkert både dyr i benz of
forsikring ... oder was?

Er der forresten nogen der ved hvad der er anderledes på de modelle der
heder Nagano?

Mvh

KA

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 26-01-05 18:21

> Er der nogen der erfaringer med disse modelle?

http://autobild.de/test/gebrauchtwagen/artikel.php?artikel_id=906

/tue

Fra : GO

Dato : 27-01-05 06:51

"Nygaard (4330)" <holmnygaardfjerndette@tiscali.dk> wrote in message

> http://autobild.de/test/gebrauchtwagen/artikel.php?artikel_id=906
>
> /tue

Tak for linket - godt og nyttigt.

Mvh

KA

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-01-05 21:00

On Wed, 26 Jan 2005 13:09:16 +0100, "Klaus Andersen"
<klaus_andersen@yahoo.com> wrote:

>Jeg lurer lidt på at købe en Mitsubishi Galant fra årgangen 97-2000.
>
>Jeg synes det er en pæn bil og tilsyneladende kan man få dem til fornuftige
>penge.

Mitsubishi satsede med Galanten på at konkurrere mod BMW 3, Audi A4 og
Mercedes C. Det slag tabte Mitsubishi, så du får en bil, der er billig i
indkøb.

>Er der nogen der erfaringer med disse modelle?

Jep.

>Jeg hælder mest til 2,5 L versionen - men den er sikkert både dyr i benz of
>forsikring ... oder was?

Forsikring aner jeg intet om i DK. Hernede er det ikke noget billigt
bekendtskab, men heller ikke specielt dyrt.
Med hensyn til bensinforbrug så holder min 2.0 Pampersbomber omkring de
10 ved 140 - 160 km/t. Hvad den bruger ved andre hastigheder, aner jeg
ikke.
Hvis jeg skulle købe en anden Galant i dag, så ville det blive en V6, da
2.0T er lidt svære at komme i nærheden af, og den tunge bil kan godt
bruge de ekstra kræfter.

>Er der forresten nogen der ved hvad der er anderledes på de modelle der
>heder Nagano?

Desværre ikke. Kun SportEdition (min) og Avance

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : GO

Dato : 26-01-05 23:51

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> [...]
> bruge de ekstra kræfter.

> Desværre ikke. Kun SportEdition (min) og Avance

Hej - tak for meldingen ... øh - hvor er "hernede" - Tyskland? Berlin?

Og forresten - jeg læste noget om problemer med rust og oliesvineri fra
motoren. Er det noget du kender som problem?

Mvh

KA

Fra : Fly Christensen

Dato : 27-01-05 00:02

On Wed, 26 Jan 2005 23:50:39 +0100, "GO" <go31x@yahoo.com> wrote:

>Hej - tak for meldingen ... øh - hvor er "hernede" - Tyskland? Berlin?

Ja, nej, Flensborg

>Og forresten - jeg læste noget om problemer med rust og oliesvineri fra
>motoren. Er det noget du kender som problem?

Nej. Det har jeg ikke oplevet noget af.
Jeg har dog det typsike Galant-problem med, at det larmer ved venstre
fordør. Det var helt slemt da det blæste lidt her for et par uger siden.
Jeg troede på et tidspunkt, at døren ville springe op. Det er et
generelt problem med listerne ved begge fordøre.
Når der kommer sommerdæk på, skal listerne skiftes - på forhandlerens
regning.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Per O.

Dato : 28-01-05 17:08

"Klaus Andersen" <klaus_andersen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> of
> forsikring ... oder was?
>
> Er der forresten nogen der ved hvad der er anderledes på de modelle der

http://www.autocom.dk/consumer/expbid.do?exp=272908&zz=1

Så vidt jeg husker var Nagano en lavere prissat model.

Per O.
www.skaldepande.dk