Polo-reklamen
Fra : phk

Dato : 26-01-05 12:20

Hæhæ - reklamen for Polo´en der kunne klare alt var fup og svindel!

VW vil ikke forbindes med den!

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=277866

--
Per, Esbjerg

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-01-05 12:45

> Hæhæ - reklamen for Polo´en der kunne klare alt var fup og svindel!
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=277866

Selvfølgelig - det mener jeg var ret tydeligt.

> VW vil ikke forbindes med den!

Det tror fanden...

For det første ligger det slet ikke i tråd med VWs normale reklamestrategi.

For det bruger man ikke den slags "dynamit" og galgenhumor i et politisk
minefelt som reklame.

/Jan W Nielsen

Fra : hanzen

Dato : 26-01-05 13:09

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> reklamestrategi.
>
> For det bruger man ikke den slags "dynamit" og galgenhumor i et politisk

Æv, må vi så ikke grine af den mere?
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-01-05 15:29

> Æv, må vi så ikke grine af den mere?

Ikke hvis du stemmer Radikalt... ))

Det er meget politisk ukorrekt at grine af den slags mennesker
(selvmord-bomberen) - og at forsøge at gøre grin med en gruppe mennesker,
der er blevet svigtet og misforstået hele livet af alle os andre.

Selv en terrorist kan altså have følelser...!!!!!

))

/Jan W Nielsen

Fra : hanzen

Dato : 26-01-05 15:40

> Ikke hvis du stemmer Radikalt... ))

Hvorfor skulle jeg dog det? Jeg er hverken fuld eller tosset.

> Det er meget politisk ukorrekt at grine af den slags mennesker
> (selvmord-bomberen) - og at forsøge at gøre grin med en gruppe mennesker,
> der er blevet svigtet og misforstået hele livet af alle os andre.

Jeg tror godt jeg kan leve med at være politisk ukorrekt.

> Selv en terrorist kan altså have følelser...!!!!!

Da ikke som han sviner den fine bil til indvendigt. Det er meget grimt
gjort.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-01-05 16:23

)

> Da ikke som han sviner den fine bil til indvendigt. Det er meget grimt
> gjort.

Jeg synes, det er meget uetisk, at du tillader dig at gøre dig til dommer
over, hvorvidt minoriteternes handlinger er grimme - du burde holde dig for
god til den slags...!!!

))

/Jan W Nielsen

Fra : hanzen

Dato : 26-01-05 17:46

> [...]
>
> Jeg synes, det er meget uetisk, at du tillader dig at gøre dig til dommer
> over, hvorvidt minoriteternes handlinger er grimme - du burde holde dig

God er ikke noget man holder - det er noget man er.

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-01-05 19:19

On Wed, 26 Jan 2005 12:20:05 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Hæhæ - reklamen for Polo´en der kunne klare alt var fup og svindel!
>
>VW vil ikke forbindes med den!
>
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=277866

Hvor er det lige, at vi har hørt den før... Nååh jo! Det var Ford!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Leonard

Dato : 26-01-05 19:33

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> wrote:

>Nååh jo! Det var Ford!

Ford KA(t)
- den var faktisk bedre end Polo reklamen, synes jeg.
--
Leonard

Ting til salg:
http://leonard.dk/tilsalg

Fra : hanzen

Dato : 26-01-05 19:47

> Ford KA(t)
> - den var faktisk bedre end Polo reklamen, synes jeg.

Den med duen var heller ikke dårlig