Steen pisser på...
Fra : Paw Jensen

Dato : 26-01-05 12:01

Måske OT, men ;

Nogen der ved hvor man kan købe disse mærker, helt online ?

Eller evt. blot hvor man kan finde et billede, som kan redigeres i ??

På forhånd tak.
Paw

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-05 12:30

"Paw Jensen" <Nospam@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> Måske OT, men ;
>
> Nogen der ved hvor man kan købe disse mærker, helt online ?
>
> Eller evt. blot hvor man kan finde et billede, som kan redigeres i ??

prøv www.thansen.dk de har ihvertfald nogle hvor han pisser på logo´er

Mvh.

Dannie

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-01-05 12:30

Paw Jensen telepaterede følgende til sin PC:
> Nogen der ved hvor man kan købe disse mærker, helt online ?

He he...

Skal det på den lille nye?

hvis skal Steen pisse på?

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Paw Jensen

Dato : 26-01-05 16:58

> He he...
>
> Skal det på den lille nye?

Jep

> hvis skal Steen pisse på?

Janteloven

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-01-05 19:02

Paw Jensen telepaterede følgende til sin PC:

> Janteloven

LOL

Fra : Ole Hansen

Dato : 26-01-05 12:40

"Paw Jensen" <Nospam@nomail.dk> writes:

> Nogen der ved hvor man kan købe disse mærker, helt online ?

Ærligt talt - er den ikke ved at være lidt for gammel? I øvrigt er det
ikke Steen (Calvin) - men en der ligner; så grimt bliver han ikke
tegnet.. http://phenix-france.in2p3.fr/liste/lib/calvin.gif

--
Ole Hansen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 26-01-05 13:08

Ole Hansen wrote:

> Ærligt talt - er den ikke ved at være lidt for gammel? I øvrigt er det
> ikke Steen (Calvin) - men en der ligner; så grimt bliver han ikke
> tegnet.. http://phenix-france.in2p3.fr/liste/lib/calvin.gif

Det er nok med vilje skal du se. På denne måde bryder man ikke copyright. :)

Fra : Claus Fabritius

Dato : 28-01-05 21:19

Jeg mener at www.stickers.dk har dem.

> Eller evt. blot hvor man kan finde et billede, som kan redigeres i ??

Søg efter det på google under billeder. Så dukker der så vidt jeg husker
noget op.

Lavede den her til en kammerat, der sværger til NOS:
http://www.fabritius.nu/temp/turbopiss.gif :)
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one