Att: Tom
Fra : Brizz

Dato : 25-01-05 22:54

I forbindelse med det Xenon show der. Nu er lønen gået ind og der skal
bestilles.
Men nu falder jeg over et par stykker...
Kan du se forskellen på disse 2 sæt?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=28643&item=7945977248&rd=1
som du vist har og det her
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=28643&item=7949823410&rd=1&ssPageName=WDVW

Der er lidt prisforskel men hvad er ellers forskellen? de skal sidde på
passaten med H7 pærer.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....MEGET snart med Xenon

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 23:25

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er lidt prisforskel men hvad er ellers forskellen? de skal sidde på

Så er det vel det 2. sæt i listen som du skal købe, da det er med H7
fatning. Ikke fordi der er den store forskel i at montere dem, men
........hov der er da en fed prisforskel.

Så ville jeg nok købe det første da det kun koster det halve. Hvis du har en
e-mail kan jeg vise dig billeder af hvorledes man få D2R eller D2S til at
passe, men der er ingen ben i det og man skal ikke lave noget ved bilen, kun
ved fatningen.

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 26-01-05 23:07

> [...]
> en e-mail kan jeg vise dig billeder af hvorledes man få D2R eller D2S til
> at passe, men der er ingen ben i det og man skal ikke lave noget ved

har da en emæjl brian (at) gronaerten prik dk

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk