Sidste nyt om knækket tandrem
Fra : Allan Møller

Dato : 25-01-05 21:08

Den Escort jeg fortalte om med knækket tandrem vil jeg lige fortælle lidt
om.
Ventiler, ventilløfter og topstykke er smadret.
Ifølge "vores" mekanikker er prisen ca. 15.000 dkr for at få det repareret.
Er det ikke lige i overkanten ? Er der nogen som kender til steder hvor det
kan laves billigere ?
Det skal lige med at bilen jo er svensk og næppe har mere værdi end max.
30.000 dkr.

Mvh. Allan

Fra : Ukendt

Dato : 25-01-05 21:18

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> kan laves billigere ?
> Det skal lige med at bilen jo er svensk og næppe har mere værdi end max.

Tja jeg ville købe en brugt motor
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61288&item=7949767027&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61280&item=7948475540&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61280&item=7949330667&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40184&item=7949220006&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=61280&item=7949849427&rd=1

--
Tom

Fra : sode

Dato : 26-01-05 00:12

Hej
Hvis dine knaster har klaret mosten får man altså en ny top for godt 5000,-
spir og et brugt for det halve.

VH/Sode

Fra : Kito

Dato : 26-01-05 07:44

Du har fået nogle gode svar, men skal du se på alternetivet, kan du jo også
bare smide bilen væk så har du jo ingenting og omvendt for 15 tusinde har du
en bil der kan køre. Jeg har selv prøvet det og det var heldigvis på
garantien, da bilen havde kørt 300 km efter ny tandrem.
Her var det en fordel at arbejdet ikke var lavet sort, for så havde jeg nok
ikke set en krone.
vh
Poul

Fra : Eg Egemarke

Dato : 26-01-05 19:30

Kør den ned til Stefan på www.autotech.nu han er både billig og dygtig
Han byttede motor i min Saab incl motor og alt for 5000 Kr
Så at bytte et topstykke, kan ikke være den store udgift
Ps han ligger i Limhamn og så taler han osse dansk

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Allan Møller

Dato : 27-01-05 20:51

> Han byttede motor i min Saab incl motor og alt for 5000 Kr
> Så at bytte et topstykke, kan ikke være den store udgift
> Ps han ligger i Limhamn og så taler han osse dansk

Oouw - var lige ved at overse dit indlæg.

5000 kr med motor - det er godt nok billigt.

Ringer til ham i morgen.

Tak !

Mvh. Allan