Erfaringer om Toyota Celica 1.6 GSi - 1990~
Fra : Esben B

Dato : 25-01-05 18:27

Hej alle.
Jeg går så småt og leder efter en bil....min første for det ikke skal være
løjn

Nå men jeg er blevet lidt forelsket i Toyota Celica modellen.
Den jeg har kigget på er modellen fra 1990 til 1993.
Så vidt jeg kan se på dba ligger den i et prisleje jeg nogenlunde kan følge
med i.

MEN!!!!!! JEG ville MEGET MEGET MEGET gerne høre om jeres erfaringer.
Jeg synes selv den er mega lækker men hvordan men motoren?? Er den bare
super stabil eler går den i stykker nemt??
Hvordan med reservedels priser?? er de dyre eller billige. Hvad med rust, og
altmuligt anden som en nybegynder som mig ikke har forstand på.

Nå men Jeg er selvfølgelig intereseret i alt info godt og dårligt.

MVH Esben, Odense,

Fra : Martin P.

Dato : 25-01-05 23:05

"Esben B" <exxsdfdsfsdffef@fednumse.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle.
> Jeg går så småt og leder efter en bil....min første for det ikke skal være
> løjn

Nu hvor det er din første bil, har du så checket forsikringen? Selvom bilen
ikke har den store motor i kan det godt tænkes at forsikringsselskaberne
stejler når du siger Celica alligevel.

Motoren er der ingen problemer med. Den ligger også i Corolla og Carina E.

Hvorfor ikke bare nøjes med en Corollla? "Den klassiske begynderbil" ;)

- Martin