Bund i heste Trailer.
Fra : Ingelsen

Dato : 24-01-05 13:58

Jeg har en ældre heste trailer, som skal have ny bund plade..

Nogen der kender til reglerne??

Jeg mener, den er bredere og længere end de normale mål (122x244)
må man lave samlinger af flere plader?? og hvis ja, skal samlingerne så
ligge ovenpå en vange??

Og hvad med tykkelsen, hvilke krav er der til den..

Hilsen Jan

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 24-01-05 19:07

Ingelsen telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg mener, den er bredere og længere end de normale mål (122x244)
> må man lave samlinger af flere plader?? og hvis ja, skal samlingerne
> så ligge ovenpå en vange??

Lav det, som det er i dag...

Normalt er pladen delt lige foran hestene, og ligger på en vange...

> Og hvad med tykkelsen, hvilke krav er der til den..

Traileren er vel typegodkendt, så brug bare det, der er der i dag...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Ingelsen

Dato : 25-01-05 11:58

Problemet er at jeg har købt traileren med en uoriginal plade i bunden. Og
det er noget være klamp! Jeg vil gerne lave det ordentligt

Hilsen Jan

meddelelse news:41f53945$0$48329$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Leonard

Dato : 25-01-05 12:17

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> wrote:

>Problemet er at jeg har købt traileren med en uoriginal plade i bunden. Og
>det er noget være klamp! Jeg vil gerne lave det ordentligt

Er der ikke et hestecenter i nærheden, hvor du kan tage et kig på de
forskellige trailere, og så vælge det bedste materiale udfra det.
Mit første bud vil være en 22 mm vandfast krydsfiner, og så samling
over en vange, men om det er en god overflade til hestesko har jeg
ingen erfaring med.

Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under
det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
mvh Leonard http://leonard.dk/

Fra : Don

Dato : 24-01-05 22:21

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligge ovenpå en vange??
>
> Og hvad med tykkelsen, hvilke krav er der til den..

Du kan godt få større plader, vistnok 244x305.
Mvh Don