Undgå denne mand
Fra : Handsome

Dato : 22-01-05 18:40

Steen Jensen - Steen's MC og Biler, Tarp ved Esbjerg. Han lever udelukkende
af andres ulykke !!!.

Fra : [6705] Jesper Sørens~

Dato : 22-01-05 18:44

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Steen Jensen - Steen's MC og Biler, Tarp ved Esbjerg. Han lever
> udelukkende
> af andres ulykke !!!.

Nu vil jeg starte med at pointere at jeg intet har med den mand at gøre, men
hvorfor siger du det ?
Det lyder i mine øre som en påstand uden beviser...

Har du nogen af dem ?

/J

Fra : Mogens

Dato : 22-01-05 18:49

"[6705] Jesper Sørensen" <fjerndetteotiss@get2net.danmark> skrev i en
meddelelse news:csu3f5$1o29$1@news.cybercity.dk...

> [...]
men
> hvorfor siger du det ?
> Det lyder i mine øre som en påstand uden beviser...

Gad vide om sagen handler om en Audi....

:)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-01-05 18:59

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>Gad vide om sagen handler om en Audi....

Eller en donkraft der ikke ligger som vist i brugsforvirringen

Eller en skævt påklistret p-skive i forruden

<<fniser_højlydt>>

10 på 1 på at det er vor Lasse, der er på spil igen

Gu' ved om han har købt endnu en bil, uden at læse på sit stof ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-01-05 18:54

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev :

>Steen Jensen - Steen's MC og Biler, Tarp ved Esbjerg. Han lever udelukkende
>af andres ulykke !!!.

Er det nu dig igen Lasse ?

Fra : Handsome

Dato : 22-01-05 18:59

Undskyld, men jeg forstår ikke helt jeres reaktion. Det handler hverken om
en Audi eller en person som hedder Lasse. Men det er vel bare 2 andre
personer, som også er blevet snydt.

Fra : Mogens

Dato : 22-01-05 19:09

> [...]

> Undskyld, men jeg forstår ikke helt jeres reaktion. Det handler hverken om
> en Audi eller en person som hedder Lasse. Men det er vel bare 2 andre

Sig frem - uddyb - ytr :)

Fra : Leonard

Dato : 22-01-05 19:21

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> wrote:

>Undskyld, men jeg forstår ikke helt jeres reaktion.

Hvis du nu beskrev hændelsesforløbet der får dig til at advare mod
forretningen, så har vi en chance for at forstå dig ...
Det hjælper heller ikke på din troværdighed at du skriver anonymt og
ikke er 'kendt' her i gruppen med det navn du fremtræder med her.

--
Leonard

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-01-05 19:28

> [...]

>Undskyld, men jeg forstår ikke helt jeres reaktion. Det handler hverken om
>en Audi eller en person som hedder Lasse. Men det er vel bare 2 andre

Hvilke andre .... og hvorfra ved du så der er tale om 2 ?

Tror du virkeligt folk er idioter og blot tager en så løs beskyldning
til efterretning

og så nogle der poster anonymt tilmed ?

Fra : Handsome

Dato : 22-01-05 19:44

Jeg tror bare jeg hopper ud af denne gruppe igen. Jeg kan høre, at tonen
allerede er lagt til min bagdel.

> "det er vel bare 2 andre personer" ??
>
> Hvilke andre .... og hvorfra ved du så der er tale om 2 ?

Først var der en som nævnte en Audi, og så var der en som nævnte en Lasse.
Og her kommer så formlen:

1 + 1 = 2

I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne lidt
sammenspiste gruppe !!!.

Fra : anders majland

Dato : 22-01-05 19:54

> I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne lidt
> sammenspiste gruppe !!!.

Helt ærligt - du skriver blot "Han lever udelukkende af andres ulykke !!!."
uden at dokumentere noget som helst - og så bliver du ovenikøbet fornærmet
når folk beder om historien bag

Dit udsagn er nok endda over kanten for injurie lovgivningen ....

Jeg har da også hørt om nogen der har været utilfreds med hvad de har købt
derude - Men mon ikke de fleste brugtbilshandlere indimellem har utilfredse
kunder ...

/A

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-01-05 20:03

> I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne lidt
> sammenspiste gruppe !!!.

Du kommer med en advarsel, som du end ikke sandsynliggør fornuften i.

Når folk så beder dig om at kvalificere dine udgydelser, så "melder du dig
ud".

Vor Herre bevare os.

/Jan W Nielsen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-01-05 20:02

Handsome telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg tror bare jeg hopper ud af denne gruppe igen. Jeg kan høre, at
> tonen allerede er lagt til min bagdel.

Ja, det kommer der ud af at svine nogen til uden begrundelse...
Og det bliver ej mere seriøst af, at du er anonym...

> I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne
> lidt sammenspiste gruppe !!!.

Farvel...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Lars Frandsen

Dato : 22-01-05 20:35

> Jeg tror bare jeg hopper ud af denne gruppe igen. Jeg kan høre, at tonen
> allerede er lagt til min bagdel.

Ja, der lagde du den selv.

> I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne lidt
> sammenspiste gruppe !!!.

Nååårrhh, kan du ikke lide tonen, når du slynger udokumenterede påstande ud
og samtidig ikke har mandshjerte nok til at stå ved dine udtalelser og bare
gemmer dig bag et pseudonym.
Sikke et tab for gruppen.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-01-05 21:06

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev :

>Først var der en som nævnte en Audi, og så var der en som nævnte en Lasse.
>Og her kommer så formlen:
>
>1 + 1 = 2

Du regner ad pommeren til

Audi'en er Lasses - så hvem monstro din person er ?

>I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne lidt
>sammenspiste gruppe !!!.

Tror du selv på det ?

Fra : Claus Fabritius

Dato : 23-01-05 00:29

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> I behøver ikke svare pga. mig, da jeg hermed siger farvel til denne lidt
> sammenspiste gruppe !!!.

Tak.
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one

Fra : Fly Christensen

Dato : 23-01-05 12:08

On Sat, 22 Jan 2005 19:43:39 +0100, "Handsome" <lucky_luke@esenet.dk>
wrote:

>Jeg tror bare jeg hopper ud af denne gruppe igen. Jeg kan høre, at tonen
>allerede er lagt til min bagdel.

Mener du modsat en fordel? Så hedder det en ulempe. Det andet ville være
ris til egen bagdel.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Olesen

Dato : 23-01-05 10:08

> [...]
> Undskyld, men jeg forstår ikke helt jeres reaktion. Det handler hverken om
> en Audi eller en person som hedder Lasse. Men det er vel bare 2 andre

hehe....

Fra : phk

Dato : 22-01-05 18:53

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Steen Jensen - Steen's MC og Biler, Tarp ved Esbjerg. Han lever
> udelukkende
> af andres ulykke !!!.

Det gør Bedemanden også. Og Falckfolkene. Og brandvæsenet. Tømmeren, Mureren
..... listen er uendelig.

--
Per, Esbjerg

Fra : Møller

Dato : 23-01-05 11:55

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Det gør Bedemanden også. Og Falckfolkene. Og brandvæsenet. Tømmeren,
Mureren
> .... listen er uendelig.
>

> --
> Per, Esbjerg

Hej Per.

esenet er et meget lokalt tilbud med visse regler. http://www.esenet.dk/
Kan du måske lige sende en mail til tilslut@esenet.dk hvis han fremturer og
få ham lukket.
Men blot han vil holde sig fra personlige angreb, kan han vel godt få lidt
plads.
Men der jo mange indlæg fra pågældende person: ucky_luke@esenet.dk under
mange forskellige pseudonymer. Men på den anden side, det er måske
terapeutisk uforsvarlig at udelukke han fra at ytre sig, det er måske den
sikkerhedsventil der gør at personen, psykisk tilstand ukommenteret, holder
sig hjemme og ikke gør større skader end holder liv i en del grupper.
Og så kan vi jo hjælpe ham med at holde ham beskæftiget
--
Møller

Fra : phk

Dato : 23-01-05 13:57

"Møller" <M@Øl.se> skrev i en meddelelse

> esenet er et meget lokalt tilbud med visse regler. http://www.esenet.dk/
> Kan du måske lige sende en mail til tilslut@esenet.dk hvis han fremturer
> og
> få ham lukket.

Nu har jeg ikke læst reglerne - men min karriere inden for esenet får snart
en ende, da jeg ikke bor i byen mere. Så jeg skal nok til at hedde noget
andet. Så kan jeg lære at slippe for alt det spamlort der kommer.

> [...]
> sig hjemme og ikke gør større skader end holder liv i en del grupper.
> Og så kan vi jo hjælpe ham med at holde ham beskæftiget

Den der passer i endnu højere grad i en anden gruppe jeg også skriver i :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Kent Nielsen

Dato : 22-01-05 18:52

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Steen Jensen - Steen's MC og Biler, Tarp ved Esbjerg. Han lever
> udelukkende
> af andres ulykke !!!.

Lidt uddybende info til den udmelding var måske på sin plads ?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-01-05 19:02

"Kent Nielsen" <Virker_ikke@lokal> skrev :

>Lidt uddybende info til den udmelding var måske på sin plads ?

Du kan starte her :

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&th=e43c2f95c3705503&rnum=6

Spøjs læsning ;)

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-01-05 23:55

"Handsome" <lucky_luke@esenet.dk> skrev

> Steen Jensen - Steen's MC og Biler, Tarp ved Esbjerg. Han lever
udelukkende
> af andres ulykke !!!.

Tja. hvis nu han er godt til at opkøbr totalskadede MCer fra forsikringerne,
og så genopbygge dem og sælge dem med fortjeneste, ja så lever han da af
andres død og ulykke.
Men hvad er der galt i det?
Og hvorfor skulle vi undgå ham?

Mvh. Uffe Ravn