Gulpladebil med 3 sæder ?
Fra : HLM

Dato : 22-01-05 15:44

Er der nogen der kender bilmærker/typer
med 3 (for)sæder ?

Jeg har kun set Fiat Multipla......

vh
henrik

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-05 17:46

"HLM" <henrik@xxledstrup.dk> skrev i en meddelelse
news:xEtId.591$a57.115@news.get2net.dk...
> Er der nogen der kender bilmærker/typer
> med 3 (for)sæder ?
>

> Jeg har kun set Fiat Multipla......

Matra Simca Bagheera. Om end en ret gammel dunk, hvor passagersædet var et
dobbeltsæde med to sikkerhedsseler.
Mclaren F1, føreren sidder centralt med en passager på hver side.

Men det er nok ikke sådanne biler du leder efter :)

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-01-05 21:56

Claus Petersen wrote:

> [...]
> Mclaren F1, føreren sidder centralt med en passager på hver side.
>
> Men det er nok ikke sådanne biler du leder efter :)

Det tror jeg heller ikke, jeg har i hvert fald aldrig set nogen af dem på
gule plader

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-01-05 21:36

HLM wrote:
> Er der nogen der kender bilmærker/typer
> med 3 (for)sæder ?
>

> Jeg har kun set Fiat Multipla......

Mercedes Vito / Sprinter har også tre sæder.
Dog er der ikke meget benplads til det midterste sæde.

Mvh Anders Christensen
Som kørte en del i en dejlig ny Vito i december.

Fra : Have

Dato : 23-01-05 00:41

VW transporter
Toyota Hi-Ade
Toyota Previa (men det er kun et lille midtersæde)
Fiat Ducato eller samme bil som Citroen eller Peugeot
Renault/Nissan kassevogn (kan ikke huske navnet)
Ford Transit

Og der er nok flere, men hvis du går en klasse op, så kommer de fleste med
et dobbelt passagersæde. Det er generelt ikke verdens bedste, men der kan
side to personer, og så længe det ikke er en selv så går det nok Jeg har
lige kørt fra Italien til Danmark og retur på en weekend i en Fiat Ducato
med en 2,8 JDI moter. 1700 km blev tilbagelagt på 14 timer inkl. stop. Den
er motor er alt andet end svag.... Det er den samme der ligger PSA's
versioner af samme bil.

Jens