Hvilken alarm
Fra : jesper andersen

Dato : 21-01-05 17:22

Hvilken alarm skal jeg vælge til min VW Golf II gtd

og kan i anbefale nogle steder at købe den

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-05 17:25

jesper andersen telepaterede følgende til sin PC:
> Hvilken alarm skal jeg vælge til min VW Golf II gtd

Hvad skal den kunne?

> og kan i anbefale nogle steder at købe den

Ja...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : jesper andersen

Dato : 21-01-05 17:33

den skal kunne styre elruder og c-lås

og så ved jeg ikke når det nu er en turbobil om der ikke skal være turbocool
down på den

Jesper Andersen
meddelelse news:41f12cf1$0$48321$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : phk

Dato : 21-01-05 17:53

"jesper andersen" <jesper@jegran.dk> skrev i en meddelelse
> den skal kunne styre elruder og c-lås
>
> og så ved jeg ikke når det nu er en turbobil om der ikke skal være
> turbocool down på den

Det er ikke nødvendigt. Blot du sørger for ikke at komme fra fuld gas til
tomgang og så slukker lige med det samme - det holder den ikke til i
længden. 10 sekunders tomgang er mere end nok til turboen at komme ned i
fart.

Prøv at google på magicar...
--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-01-05 18:46

jesper andersen telepaterede følgende til sin PC:
> den skal kunne styre elruder og c-lås

Elruder kræver seperat modul...
2 dørs http://www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-09.htm
4 dørs http://www.cf-offroad.dk/alarm/vision_vae_318-10.htm

Ellers tror jeg ikke, at du kan købe en alarm, der ikke kan styre c-lås...
Se evt. her:
http://www.cf-offroad.dk/alarm/oversigt_over_alarmernes_funktioner.htm
(den tager nok lige et par sek...)

> og så ved jeg ikke når det nu er en turbobil om der ikke skal være
> turbocool down på den

Det bestemmer du selv...

Een ting er sikkert. Den tager ikke skade af det...