Fin service fra Toyota
Fra : Brian S Jensen

Dato : 21-01-05 06:30

Hej

Jeg har en Toyota Previa 2.4i fra 8/97 og
modtog i går et brev fra forhandleren i Odense hvor
jeg købte den for 3 år siden

I brevet stod at de var blevet opmærksom på at der
"..kan forekomme en reduktion i motorydelsen på
visse Previa-biler" og at der derfor skal udskiftes en
"..vacuumslange til indsugningstrykføleren"

Man kan henvende sig hos sin lokale Toyota forhandler
og få det udført uden beregning

Det kalder jeg da service - på en snart 8 år gammel bil,
hvor jeg vel at bemærke ikke har fået udført service
hos Toyota i den tid jeg har haft den

......eller er det bare et snedigt reklamestunt ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-05 14:08

"Brian S Jensen" <mailto:m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
"Fin service fra Toyota"

> Det kalder jeg da service...
> ...eller er det bare et snedigt reklamestunt ?

Ja

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-01-05 19:07

Brian S Jensen wrote:

> Det kalder jeg da service - på en snart 8 år gammel bil,
> hvor jeg vel at bemærke ikke har fået udført service
> hos Toyota i den tid jeg har haft den
>
> .....eller er det bare et snedigt reklamestunt ?

Jeg synes det er service. At du så vælger at "lave lidt reklame" tror jeg
ikke på, at de havde regnet med. Jeg tror, og håber, at de har gjort det
fordi de er ærlige og gerne vil have dig tilbage som Toyota kunde om 20 år
når bilen er slidt ned

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk