Hvad skal jeg kigge efter når jeg køber en~
Fra : Tp

Dato : 21-01-05 00:23

Hej. Jeg flytte om ikke så længe til Sverige og er i den forbindelse blevet
lun på en Audi A3 3,2 V6 med DSG gear. Jeg har læst mig til at det skulle
være mest fordelagtigt selv at købe den i Tyskland og så blot importere den
til Sverige hvor den indregisteres.

Er der nogle ting som jeg skal være opmærksom på i forbindelse med importen
?

Og hvad siger i generelt om bilen, det er jo ikke en som der er solgt mange
af i Dk, men hvordan er holdbarhede på denne motor og gearkasse. ?

Håber på nogle svar

Pedersen