Varmeapparat, BX
Fra : Kasper

Dato : 20-01-05 17:57

Hej i gruppen.

Jeg står for at skal medvurdere pris på en bil, som skal have
udskiftet varmeapparatet. Angående udskiftningen og timetal (og dermed
pris):
Køber og sælger får fra hvert deres værksted at vide at:

Værksted 1:
Varmeapparatet kan listes ud nedenunder handskerummet og det tager ca.
1,5 - 2 timer.

Værksted 2:
Varmeappartet kan ikke listes ud som nævnt og der skal afmonteres
diverse ved instrument også videre for at kunne komme til.
Timetal cirka 6 timer.

Er der nogen der vil give deres besyv på hvad der muligvis er det mest
korrekte svar?

På forhånd tak.
Kasper

Fra : Tom Andersen

Dato : 22-01-05 00:20

Hej

Jeg har netop udskiftet varmeapparatet i min BX14 da den var utæt. Det var
faktisk forbløffende let. Som du selv nævner kan den listes ud nedenunder
ved hanske-
rummet efter frigørelse fra nogen slanger oppe under/bagved handskerummet.

Jeg er ikke mekaniker og det tog mig ca. 3 timer.

venligst Tom