alufælge
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 20-01-05 08:48

Hej gruppe.
Nogen der kender et godt middel til at rense alufælge med??

Hilsen Ole

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 20-01-05 10:32

"Ole Jakobsen" <guffy2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> Nogen der kender et godt middel til at rense alufælge med??

Her i gruppen er emnet blevet diskuteret flere gange og der er stort set
enighed om at Sonax Xtreme FælgRens hører til blandt de absolut bedste.

Du kan læse mere om det på http://www.sonax.dk/

Mvh
Claus

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-05 23:53

> Her i gruppen er emnet blevet diskuteret flere gange og der er stort set
> enighed om at Sonax Xtreme FælgRens hører til blandt de absolut bedste.

Ja, stort set.
Der er til gengæld også stor enighed om at Harald Nyborgs (+
jem&stikdigselv) dunk til en tyver er bedre og meget billigere.
Den er så tilgengæld banket op i noget syre der ikke er så fedt for
miljøet - men det holder da ukrudtet væk fra indkørslen :)

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Claus Og Helle

Dato : 20-01-05 11:42

det kommer an på hvor beskidte de er,hvis der sidder meget gammelt
bremsestøv på,kan du smøre dem eller sprøjte almindeligt madolie på,og lade
sidde og trække en times tid eller mere alt efter hvor meget møg der er
--
Claus & Helle VR6 ProjektZwo

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 11:55

"Ole Jakobsen" <guffy2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> Nogen der kender et godt middel til at rense alufælge med??

Det billige fra Jem & Fix fungerer fortrinligt.

/Caspersen

Fra : Ham Selv

Dato : 20-01-05 12:24

"Ole Jakobsen" <guffy2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
> Nogen der kender et godt middel til at rense alufælge med??
>
> Hilsen Ole

Brun sæbe og rigeligt med knofedt

OZ3BTO

Fra : BJ

Dato : 20-01-05 12:34

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Brun sæbe og rigeligt med knofedt
>
> OZ3BTO

Jeg bruger et 2-trins rense og plejemiddel fra min båd.

Det virker uden den store brug af knofedt Elbarto

--
Bjørn J.

Fra : Janner

Dato : 20-01-05 13:19

WD40 og lade det sidde lidt ... vask af ....

Og så polere alubamserne med voks så det pisse nemt gøre dem rene næste gang

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 20-01-05 15:24

Tak for alle de gode svar.

Hilsen Ole

Fra : lille-bror

Dato : 20-01-05 12:32

Hej gruppe.
Nogen der kender et godt middel til at rense alufælge med??

Hej Ole.

I følge en test i FDM 2003, var det Shells fælgrens der var den
bedste.

Mvh

c",) Bjarne