autoophugger
Fra : Jess Reinbach

Dato : 19-01-05 19:20

er der ikke en af jer der har nogle www. adresser på nogle tyske ophugger

jeg mangler akut en læderstue til en audi a6 stc. 2000

mvh.

Jess

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 20:09

"Jess Reinbach" <FJERNreinbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> er der ikke en af jer der har nogle www. adresser på nogle tyske ophugger
>
> jeg mangler akut en læderstue til en audi a6 stc. 2000

www.ebay.de og bemærk at mange af dem som sælger rent faktisk ER
ophuggere. Jeg har flere gang købt noget på ebay og hentet det hos dem.
Det er til at tude over at se de fine biler man smider ud i tyskland.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 21:35

"Jess Reinbach" <FJERNreinbach@nyka.dk> skrev i en meddelelse
> er der ikke en af jer der har nogle www. adresser på nogle tyske ophugger
>
> jeg mangler akut en læderstue til en audi a6 stc. 2000

Som Tom skriver prøv på Ebay.

Ellers er der www.retek.de og www.r-a-r.de men så skal du altså ud at køre
langt.

Retek ligger over ved den hollandske grænse og RAR ligger i det gamle DDR, i
nærheden af Dresden og tæt ved den Tjekkiske grænse.

Jeg har selv været ved RAR, de er meget flinke og hjælpsomme mennesker.
Retek kan godt være lidt "overfladiske".

Alternativet er at få en syet, jeg har lige fået en pris på en komplet
kabine til en Golf V, 5 dørs, det skulle koste 20.000,- + 1000 kr hvis der
skulle varmeelementer i.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk