Gæt en bil...
Fra : C. Caspersen

Dato : 19-01-05 17:14

Nedenstående er sakset fra en artikel:

- De siger også, at der er problemer med dem, når det er fugtigt og koldt,
og det er det jo nærmest året rundt i Danmark. Jeg ved sgu snart ikke, hvad
det er for noget lort, jeg er kommet ud at køre i. Når man køber en ny bil
og kører så mange kilometer, som jeg gør, så skal der være køreglæde i den
hver dag. Det er der ikke, når man hele tiden tænker på, hvad der mon sker
med den i dag.

Gæt mærket

/Caspersen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 19-01-05 17:18

Det er en Peugeot 307 !!
Næ Saab du det du´r

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Non-Desperado

Dato : 19-01-05 17:21

Der var engang en bruger ved navn "C. Caspersen"
<cmccas@fjerndettesol.dk> der skrev:

> [...]
>hver dag. Det er der ikke, når man hele tiden tænker på, hvad der mon sker

Peugeot 307 Airvan + 307 SW.

Artiklen hedder Rystende Airvan og kan findes på EB's hjemmeside.
- -
Non-Desperado

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:54

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Yugo?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:53

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse
> Yugo?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:54

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Lada?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:53

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Lada?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Seat?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:53

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Seat?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

VW?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:53

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> VW?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Mercedes?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:53

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Mercedes?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Volvo?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:54

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Volvo?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Dacia?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:54

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Dacia?

Nej

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-01-05 23:55

"C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Gæt mærket

Mazda?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-01-05 00:24

Hej!

Kent Oldhøj wrote:

> Mazda?

For syv sytten Kent, du skal vist i seng nu

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 20-01-05 00:40

Kim Voss Schrader <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev....

> For syv sytten Kent, du skal vist i seng nu

Jamen for syv sytten da, det kan jo være et hvilket somhelst bilmærke
;) Jeg gør bare en lang gættekonkurrence lidt kortere. Du kunne
forresten godt bidrage bare lidt :)

Alle biler har da problemer med koldstarter i fugtigt vejr på et
eller andet tidspunkt.

Ærligt talt blev jeg lidt skuffet efter at ha' læst SUBJ..... troede
vi skulle ha' lidt sjov i gruppen. Meeeeen nej...

Jaguar?

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:55

> Ærligt talt blev jeg lidt skuffet efter at ha' læst SUBJ..... troede
> vi skulle ha' lidt sjov i gruppen. Meeeeen nej...

Du har måske selv en, som passer på beskrivelsen ?

> Jaguar?

Nej.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 20-01-05 12:42

Hej!

Kent Oldhøj wrote:

> [...]
>
> Jamen for syv sytten da, det kan jo være et hvilket somhelst bilmærke
> ;) Jeg gør bare en lang gættekonkurrence lidt kortere. Du kunne

Gåde:

Spørgsmål: Hvad er det der bliver kortere, desto mere man tilføjer?

Svar: En gåde

> Alle biler har da problemer med koldstarter i fugtigt vejr på et
> eller andet tidspunkt.

Ikke Ford

> Ærligt talt blev jeg lidt skuffet efter at ha' læst SUBJ..... troede
> vi skulle ha' lidt sjov i gruppen. Meeeeen nej...
>
> Jaguar?

Ok, så forsøger jeg også.

Hvad med en Daimler? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 20-01-05 15:45

> [...]

> Ærligt talt blev jeg lidt skuffet efter at ha' læst SUBJ..... troede
> vi skulle ha' lidt sjov i gruppen. Meeeeen nej...

Det var ikke et spørgsmål om hvor mange bilmærker du kendte

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : C. Caspersen

Dato : 20-01-05 10:54

> "C. Caspersen" <cmccas@fjerndettesol.dk> skrev....

> Mazda?

Nej

Fra : Finn Guldmann

Dato : 19-01-05 22:03

C. Caspersen wrote:

> [...]
> hver dag. Det er der ikke, når man hele tiden tænker på, hvad der mon sker

En Tuktuk?

(Det lyder lidt som det de sagde mellem Flensborg og grænsen da de var
på vej fra Thailand til Århus i sådan en.)

--
MVH Finn
Om den der tænker "tøsedreng" om andre bør der tænkes "tåbe".

Fra : Per Wildau

Dato : 20-01-05 13:29

C. Caspersen wrote:
> [...]
> skal der være køreglæde i den hver dag. Det er der ikke, når man hele
> tiden tænker på, hvad der mon sker med den i dag.

Æhhh, Peugeot 307 ??

P3R