Gastingester på bagklappen?
Fra : Q

Dato : 18-01-05 23:00

Altså de der sorte fandener.... Hvor dælen finder jeg dem, hvad hedder de og
hvor mange millioner koster de monstro?

Har en lukket trailer hvor der sidder er par på bagklappen som sidder MEGET
fast.. De kan ikke skubbes sammen...

/peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-01-05 23:02

Q telepaterede følgende til sin PC:
> Altså de der sorte fandener.... Hvor dælen finder jeg dem, hvad
> hedder de og hvor mange millioner koster de monstro?

Fx. mekonomen, Gasdæmpere, 0,0002 alt efter størrelse.

> Har en lukket trailer hvor der sidder er par på bagklappen som sidder
> MEGET fast.. De kan ikke skubbes sammen...

De skal de heller ikke kunne...

Hvor mange Nm, står der på den?

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Q

Dato : 18-01-05 23:27

meddelelse news:41ed8764$0$48321$14726298@news.sunsite.dk...

> De skal de heller ikke kunne...

Jeg havde lavet en sindrig opstilling med en donkraft og så'n lidt uden
resultat andet end traileren løftede sig...

Det er en trailer med en rampe i bagenden ( magen til de trailere med
glasfibertag, som tankstationerne lejer ud )..

For et par dage siden kunne jeg ikke åbne traileren og var nødt til at pille
dem af.. Havde håbet på at det bare var frostvejret og lidt vand der
drillede dem, men det lader det ikke til at det var..

> Hvor mange Nm, står der på den?

Det eneste der står på dem er 041, præget ned i monteringstappen i den ene
ende..

Må lige prøve mekonomen imorgen, hvis det er nok info?

/peter

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-01-05 23:30

Q telepaterede følgende til sin PC:
> Må lige prøve mekonomen imorgen, hvis det er nok info?

Overså lige, at det var til trailer...

Hvilket mærke?
Har du prøvet der?

Fra : Q

Dato : 18-01-05 23:34

meddelelse news:41ed8de5$0$48328$14726298@news.sunsite.dk...
> Q telepaterede følgende til sin PC:
>
> Overså lige, at det var til trailer...
>
> Hvilket mærke?

Eldon Rental Trailer ( Det er en brugt udlejningstrailer ).... De bliver
bygget hos Brenderup..

> Har du prøvet der?

Ikke endnu, nåede først til at kigge på traileren idag..

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-05 10:50

> Altså de der sorte fandener.... Hvor dælen finder jeg dem, hvad hedder de
og
> hvor mange millioner koster de monstro?

www.biltema.dk der er de billige

Mvh
Morten

Fra : Q

Dato : 21-01-05 18:51

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> og
>
> www.biltema.dk der er de billige

Fandt en passende størrelse hos Mekonomen... Biltema + T Svansen var ikke så
nemt når jeg ikke kunne fortælle hvilken bil de var til..

/peter