Chiptuning - Ford Mondeo 2.2 TdCi ?
Fra : Gaffa

Dato : 18-01-05 20:18

Hvad kan jeg forvente mig af ydelser ved chiptuning af den nye Mondeo 2.2
TdCi der som standard kommer med 155Hk og op til 400Nm (v/overboost) ?

Findes der nogen der idag tilbyder chiptuning af ovenstående ?

Hilsen

--
Ved svar via E-mail skal du fjerne 'x' foran min e-mail adresse.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 22:04

"Gaffa" <xleine-weber@songhome.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan jeg forvente mig af ydelser ved chiptuning af den nye Mondeo 2.2
> TdCi der som standard kommer med 155Hk og op til 400Nm (v/overboost) ?
>
> Findes der nogen der idag tilbyder chiptuning af ovenstående ?

Who cares, med 400 Nm er det vel næppe nødvendigt med de
hastighedsbegrænsninger vi har her i dette flade land.

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 19-01-05 06:12

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:41ed79cb$0$164$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Who cares, med 400 Nm er det vel næppe nødvendigt med de hastighedsbegrænsninger vi har her i dette flade land.

Nok fordi man er træt af at blive nakket i et lyskryds af en Mondeo
2,5 v6er BENZIN.

--
Hilsen Martin.
Ford Mondeo 2,5 V6

Fra : Kim

Dato : 19-01-05 06:46

> Nok fordi man er træt af at blive nakket i et lyskryds af en Mondeo
> 2,5 v6er BENZIN.

Nå de 0,2 sec. fra 0-100 lyder ikke særlig overbevisende
Mvh. Kim

Fra : Martin Vollert

Dato : 21-01-05 01:03

"Kim" <kim014@mail.dk> wrote in message news:41edf421$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Nå de 0,2 sec. fra 0-100 lyder ikke særlig overbevisende
> Mvh. Kim

Nå !!!
Men er den ikke hurtigere ?
Lidt underligt når diesel mafiaen nu slår på at alle de NM gør forskellen
men her ser vi jo at er benzin godt kan slå en diesel uden turbo og uden
monster mange NM.
Og så fuck deres mellemacc, dem kan vi også klare vi bruger blot vores
gearstang til det den skal bruges til, ellers havde man vel købt automatic.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert