Efterlysning: E45 (omkring Viborg afkørsle~
Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 18-01-05 16:56

Hejsa

Er der nogen her i gruppen, der kørte i sydgående retning på E45 mellem
Viborg og Haverslev afkørslen omkring kl. ca. 08.30 imorges. Jeg mangler
oplysninger omkring den røde varevogn, der tabte en del flammingo isolering
plader ud over begge spor. Grunden til, at jeg gerne vil have navnet på den
pågældende er, at jeg kørte over en af pladerne med ca. 130 km/t og
efterfølgende har fået en mindre skade på bilen. (plader var 10 cm tykke)

/Claus

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 19-01-05 10:14

Claus & Lene, Ålborg wrote:
> [...]
> gerne vil have navnet på den pågældende er, at jeg kørte over en af
> pladerne med ca. 130 km/t og efterfølgende har fået en mindre skade

Prøv evt. at spørge det lokale politi.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Claus & Lene, Ålborg

Dato : 19-01-05 13:40

Har jeg selvfølgelig gjort, og de gad faktisk dårligt at køre ud for at
fjerne isoleringen fra vejen.

/Claus

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 19-01-05 18:11

"Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har jeg selvfølgelig gjort, og de gad faktisk dårligt at køre ud for at
> fjerne isoleringen fra vejen.

De har jo travlt med at sidde i fotovognene...

/Carsten

Fra : Apollo14 aka Kenneth~

Dato : 19-01-05 18:34

"Claus & Lene, Ålborg" <ccc.lll@mail.tele.dk> wrote in

> Har jeg selvfølgelig gjort, og de gad faktisk dårligt at køre ud
> for at fjerne isoleringen fra vejen.

Så ringer du bare 80202060 og melder det, så søger de for at enten
vejdirktoratet eller de lokale falckdyr, kører ud og fjerner det.
Gratis og dejligt, da infoen så også kommer ud i radioen, samt os der
følger med kan se det på vores pc'er i bilen.

--
STOP BØRNEPORNO PÅ NETTET!
Ser du noget så anmeld det her: http://www.redbarnet.dk/Default.asp?