Tuning af benzin ...
Fra : phk

Dato : 18-01-05 09:38

Hvad mener I kloge hoveder om dette:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40187&item=7947122118&rd=1

--
Per, Esbjerg

Fra : Martin

Dato : 18-01-05 12:38

Hej

Jeg har googlet lidt på "tuningen", der jo tilsyneladende består af en
modstand. Iflg. de resultater jeg fandt var der ingen merydelse - i bedste
fald et forøget brændstofforbrug

Men forsøger du og skulle det virke, så er jeg da meget interesseret...

Mvh

Martin, Vectra 1,6 '93

Fra : Niels Bengaard

Dato : 18-01-05 17:31

> Jeg har googlet lidt på "tuningen", der jo tilsyneladende består af en
> modstand. Iflg. de resultater jeg fandt var der ingen merydelse - i bedste
> fald et forøget brændstofforbrug

En modstand? Der står Eprom i teksten, altså en anden programmering af
chippen.
Samtidig ændrer en modstand jo ikke omdrejningsbegrænseren som denne kan.

Niels

Fra : Niels Bengaard

Dato : 18-01-05 17:32

> Hvad mener I kloge hoveder om dette:
>
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=40187&item=7947122118&rd=1

Billigt og alligevel mange tilfredse kunder.

Niels

Fra : Martin

Dato : 18-01-05 21:22

Sorry... jeg kom til at se på en "tuning" til en Vectra A der også sælges på
ebay og det er tilsyneladende bare en modstand.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-05 21:55

> Sorry... jeg kom til at se på en "tuning" til en Vectra A der også sælges

> ebay og det er tilsyneladende bare en modstand.

Sådan en performance-vectra har ikke brug for at blive tunet.... ))

/Jan W Nielsen