Blæser Carina II 1990
Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 18-01-05 08:20

Hej!
Min blæser i min Carina II er stået af nogle gange.
D.v.s at den ikke virker periodisk. Så der må være tale om en dårlig
forbindelse.
Sidst og kiggede på det tjekkede jeg sikringen og da jeg satte den i igen
virkede blæseren igen.
Men denne gang er det straks værre. Jeg kan ikke få den til at virke ved at
rykke i sikringen.
Sikringen er ikke sprunget.

Er der nogle der har et ledningsdiagram til min bil ?
eller kan fortælle mig hvor meget jeg skal skille, for at komme ind til
blæser og bag sikringerne ?

Med venlig hilsen
Rasmus Berntsen

Fra : ham-der

Dato : 18-01-05 15:51

> Er der nogle der har et ledningsdiagram til min bil ?
> eller kan fortælle mig hvor meget jeg skal skille, for at komme ind til
> blæser og bag sikringerne ?

Er du sikker på det ikke er formodstanden, du kan komme til det hele ved at
pille handskerummet ud, og op i bunden af varmeapperatet sidder blæseren med
3 skruer, lige ved siden af sidder modstanden, men fortæl lige først om det
er alle hastigheder, hvis den kan køre på den hurtigste er det modstanden,
ellers er det let at komme til at måle på ledningerne, men husk den er
stelstyret.

Fra : Rasmus Berntsen

Dato : 19-01-05 08:28

Hej!

Jeg har lavet operationen i går aftes. Det var blæser modstandene der var
brændt over.
Men blæseren virkede ikke ved højeste hastighed før jeg tog stikket ud.
(Ved ikke om de kan kortslutte til stel og blæseren så ikke virker)
Derfor troede jeg ikke af det kunne være modstandene når blæseren slet ikke
virkede.
Men jeg må ud og hente et nyt modstands kort idag.

Mange tak for svaret

Med venlig hilsen

Rasmus Berntsen