Skrotpræmie - et tip
Fra : Steen Andersen

Dato : 17-01-05 23:10

Kørte min gamle mazda med 16 år og 400 kkm på klokken til skrot idag. Havde
spurgt et par steder, og beskeden var: 700,- i hånden ved aflevering.

Så hørte jeg om Sæby Produkthandel - han ville give 1500 spir for den -
angiveligt er han blevet uvenner med ophuggerne om et eller andet, og byder
derfor over dem for gamle biler.

Så hvis du skal skrotte din bil i Nordjylland, ku´ du jo overveje om det kan
svare sig at køre til Sæby og score 800 ekstra.

/Steen

Fra : Mette P.

Dato : 17-01-05 23:38

"Steen Andersen" <duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:41ec37a8$0$632$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> spurgt et par steder, og beskeden var: 700,- i hånden ved aflevering.
>
> Så hørte jeg om Sæby Produkthandel - han ville give 1500 spir for den -
http://www.saeby-produkthandel.dk/praemie.html

Passer tilsyneladende ikke. Men god tur.

Fra : Steen Andersen

Dato : 17-01-05 23:41

> http://www.saeby-produkthandel.dk/praemie.html
>
> Passer tilsyneladende ikke. Men god tur.

Tak!

Som jeg skrev, så har jeg kørt bilen af sted - og jeg HAR fået de 1,5 kilo.

Hans forklaring på hjemmesiden, som jeg også har set, var bare at
hjemmesiden var gammel....

Fra : Mette P.

Dato : 18-01-05 22:34

> Så hvis du skal skrotte din bil i Nordjylland, ku´ du jo overveje om det
kan
> svare sig at køre til Sæby og score 800 ekstra.
>
> /Steen

Korrekt. Bekræftet på mail i dag.