? vedr benzinøkonomi peugeot 406 ts4+ts6
Fra : Ulven

Dato : 17-01-05 18:31

Hej med jer

Er der nogle der ved hvor langt en peugeot 406
ts4 og ts6 går på literen ved blandet kørsel ville jeg blive glad

PS helst ikke alt for meget morfar kørsel ind beregnet
da jeg selv kører frisk til

mvh helge

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 17-01-05 18:41

Ulven telepaterede følgende til sin PC:
> Hej med jer
>
> Er der nogle der ved hvor langt en peugeot 406
> ts4 og ts6 går på literen ved blandet kørsel ville jeg blive glad

Jeg har haft en Peugeot 605 3,0 V6...
Den kunne gå alt mellem 3 og 17 km/l...

Ved normal frisk kørsel kørte den ca. 8 km/l..

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Lars Frandsen

Dato : 18-01-05 16:05

"Ulven" <hmaudiofjerndette@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ts4 og ts6 går på literen ved blandet kørsel ville jeg blive glad
>
> PS helst ikke alt for meget morfar kørsel ind beregnet

En af mine venner har en TS4, som går ca. 10 km/l. De kører friskt.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Michael Døj

Dato : 18-01-05 20:37

Hej Helge,

> Er der nogle der ved hvor langt en peugeot 406
> ts4 og ts6 går på literen ved blandet kørsel ville jeg blive glad

Jeg har en TS4 stationcar.
Kører ca. 20.000 - 25.000 om året.

Fordelingen er vel omkring 50/50 mht. bykørsel og kørsel på lande- og
motorvej.

Jeg ligger med et snit på 12,7 km/l.

> PS helst ikke alt for meget morfar kørsel ind beregnet
> da jeg selv kører frisk til

Hæ-hæ, ved bykørsel, hvis man har lidt travlt med at komme friskt fra
krydset, ligger
den vel på 3-4 km/l.

Ved alm. bykørsel ligger den på 9-10 km/l.

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg