Findes skadesanmeldelse på nettet
Fra : Steffen

Dato : 17-01-05 07:54

Jeg skal bruge nogle skabeloner over en bil, ligesom når man udfylder en
skade på en bil. (Jeg skal vise maleren på papir hvor han skal reparere
stenslag på bilen).
Er der et sted på nettet, man kan hente sådanne skabeloner.
Steffen

Fra : Carl Astrup

Dato : 17-01-05 08:31

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> stenslag på bilen).
> Er der et sted på nettet, man kan hente sådanne skabeloner.
Ikke så detaljeret bil layout, men måske denne kan hjælpe dig

http://www.gf-forsikring.dk/05B2B188-22AF-44D8-9E39-6025D65A6293.W5Doc?frames=no&

//eCarlos.net

Fra : Steffen

Dato : 17-01-05 10:03

Tusind tak! - Også for de andres svar.
Steffen

Fra : John T.

Dato : 17-01-05 08:33

"Steffen" <box399bc@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stenslag på bilen).
> Er der et sted på nettet, man kan hente sådanne skabeloner.

Hej Steffen.
Har du ikke mulighed for at ta´et (eller flere) digital billede af bilen,
printe ud og så markere stederne ?
Mvh. John
Næstved

Fra : Knud Thomsen

Dato : 17-01-05 08:48

Tegn med kridt eller andet uskadeligt materiale direkte på bilen, når du
afleverer den.
Tag evt. et par fotos af bilen, så du kan se han huskede dem alle, når den
kommer retur.

Knud