Afgiftserfaringer Kadett 2.0 16V GSi (1990~
Fra : John Sahl

Dato : 16-01-05 19:12

Hejsa,

Er der nogen her inde der har relevante og nutidige erfaringer
med import af subjekt?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Rasmus

Dato : 16-01-05 20:44

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Er der nogen her inde der har relevante og nutidige erfaringer
> med import af subjekt?

http://modep.toldskat.dk <-- Real life vurderinger

Så vidt jeg husker koster den ikke mange kroner at få ind i landet...., nok
ud fra den betragtning at selv om de kommer fra schweiz er de pilrådne

mvh
Rasmus

Fra : John Sahl

Dato : 16-01-05 20:51

Rasmus wrote:
> http://modep.toldskat.dk <-- Real life vurderinger

Der er kun en enkelt fra 2004 og ellers nogen tilbage fra
2003, måske jeg skulle have sagt at jeg selvfølgelig allerede
havde kigget der inde *S*

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Rasmus

Dato : 17-01-05 16:57

> Der er kun en enkelt fra 2004 og ellers nogen tilbage fra
> 2003, måske jeg skulle have sagt at jeg selvfølgelig allerede
> havde kigget der inde *S*

Jeg har da fundet 3 + 1 bonus? fra 2004

Priserne kan nemt svinge meget alt efter region....

Art Personbil
Mærke OPEL
Model KADETT
Typebetegnelse 2,0
Registreret 1. gang 09/03-1990
Karosseri type / antal døre 3 døre
Motor 4 Cylindre 1998 cc 150 HK 16 ventiler
Gear / drivkraft / km 005 / BENZIN / 140000 KM
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand
Endeligt vurderet pr 03/08-2004
Afgiftspligtig værdi 10000
Registreringsafgift 13176
Handelspris inkl. afgift 23176

Art Personbil
Mærke OPEL
Model KADETT
Typebetegnelse E GSI
Registreret 1. gang 18/06-1990
Karosseri type / antal døre COUPE 3 døre
Motor 4 Cylindre 1998 cc 150 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 005 / B / 155000 KM
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand
Endeligt vurderet pr 09/09-2004
Afgiftspligtig værdi 17000
Registreringsafgift 25613
Handelspris inkl. afgift 42613

Art Personbil
Mærke OPEL
Model KADETT
Typebetegnelse GSI 2,0
Registreret 1. gang 24/04-1991
Karosseri type / antal døre SEDAN 3 døre
Motor Cylindre 1998 cc 150 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 005 / B / 137000 KM
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand
Endeligt vurderet pr 06/02-2004
Afgiftspligtig værdi 16000
Registreringsafgift 23993
Handelspris inkl. afgift 39993

Art Personbil
Mærke OPEL
Model KADETT
Typebetegnelse 2,0GSI
Registreret 1. gang 25/04-1991
Karosseri type / antal døre COUPE 3 døre
Motor 4 Cylindre 1998 cc 204 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 005 / BENZIN / 190000 KM
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand
Endeligt vurderet pr 30/04-2004
Afgiftspligtig værdi 19000
Registreringsafgift 29318