Sædebetræk til Peugeot 406...????
Fra : Anders Lund

Dato : 16-01-05 18:15

Hej

Da der er op til flere huller i forsæderne på min ny-indkøbte Peugeot 406,
vil jeg gerne have skiftet betrækket på disse.....

Er her nogen, som kender til et sted hvor jeg kan få betræk, som er eller
ligner det originale?

Det skal naturligvis ikke være for dyrt!
Har ikke forhørt mig hos Peugeot, da jeg tror de er alt for dyre......

Håber at I kan hjælpe!

Anders Lund

NB. Ved besvarelser direkte til min e-mail,
så slet _FJERN_ i adressen!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-01-05 18:23

"Anders Lund" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det skal naturligvis ikke være for dyrt!
> Har ikke forhørt mig hos Peugeot, da jeg tror de er alt for dyre......

En mulighed var vel www.dataophug.dk , og så søge på forsæder til modellen -
jeg har lige prøvet, og der er da en del hits.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 19:31

"Anders Lund" <anders.lp_FJERN_@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det skal naturligvis ikke være for dyrt!
> Har ikke forhørt mig hos Peugeot, da jeg tror de er alt for dyre......

Bemærk lige at hvis der er sideairbags i forsæderne, så må du kun monteres
indtræk hvor der er hul til disse i...