Dygtig autolakerer i århus området?
Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 16-01-05 15:58

Jeg har besluttet mig for at nu skal de efterhånden for mange mindre
lakskader på golfvognen udbedres af en professionel, men hvor finder jeg én
autolakerer som er lige så omhyggelig med sit arbejde som jeg er kræsen med
min bil?

Jeg bor i Århus men vil selvfølgelig gerne køre efter det.

Har I nogen erfaringer gode som dårlige med autolakerer her i området som I
vil dele med mig?

Mvh
Claus

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-01-05 16:10

On Sun, 16 Jan 2005 15:57:51 +0100, "Claus Nygaard-Pedersen"
<nomail@nomail.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg bor i Århus men vil selvfølgelig gerne køre efter det.
>
>Har I nogen erfaringer gode som dårlige med autolakerer her i området som I

Jeg kender ikke branchen i dit område, men jeg har hørt fra
forskellige sider, at hvis man finder ud af, hvor gutterne der kører i
custom-biler får lavet deres motivlakeringer, så er man ikke gået helt
galt i byen.

Jeg véd at der er én i Brande, der er god til lastbiler, og så kan han
vel også male en golfvogn?

Det er godt nok lidt langt væk fra hjemmet, og der er sikkert også
kvalificerede folk nærmere, jeg kender dem bare ikke.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 16-01-05 16:25

http://www.speedcolor.dk/ i Randers bliver meget rosende omtalt.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-05 17:32

hanzen telepaterede følgende til sin PC:
> http://www.speedcolor.dk/ i Randers bliver meget rosende omtalt.

Har jeg også hørt...

--
Mvh. Morten Fruergaard