Vask af vaskeskind (Ruskind)
Fra : lille-bror

Dato : 16-01-05 10:41

Hejdav

Jeg har et ægte ruskind-vaskeskind, som efterhånden er ved at være
godt snavset. Hvordan vasker jeg det bedst muligt? Er det 40 grader i
vaskemaskinen, sæbespåner, skal man bruge skyllemiddel etc. etc.? Jeg
søgte på nettet, men fandt ingen oplysninger.
Håber I kan hjælpe

Mvh

c",) Bjarne

Fra : Preben Christensen

Dato : 16-01-05 11:33

Er du en af de mange, der bruger vaskeskind til vinduer og bil, kan du undgå
at skindene bliver stive ved at vaske skindene op i sæbespåner, skylle dem i
et enkelt hold skyllevand iblandet et par dråber glycerin. Lad skindene
tørre langsomt mens du jævnligt bearbejder dem

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : Preben Christensen

Dato : 16-01-05 11:35

se evt dette link.
http://www.skindhuset.dk/default.asp?Action=Details&Item=900

Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : Knud Thomsen

Dato : 16-01-05 11:54

"lille-bror" <lille-bror@c.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Smid det væk og køb et nyt - det er langt det nemmeste og billigste.

Knud

Fra : lille-bror

Dato : 16-01-05 19:54

Kanon Preben!

Sådan et ruskind-vaskeskind vil jeg dælme ikke bare smide ud. Har et
syntetisk, men det er ikke halvt så godt som den ægte vare. Mange tak
for hjælpen, Preben

Mvh

c",) Bjarne