Bakning med campingvogn.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-01-05 23:10

Nu da solsorten er begyndt at larme, kan det ikke være for tidligt at
gå i træning med sommerens sysler.

Her er et lille øveprogram:

http://www.pepere.org/flash-spel_13_x/pepere-och-hans-skugga_2.html

Programmet siger selv til, når i holder nøjagtigt nok i skyggen mellem
træerne.

God fornøjelse.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 16-01-05 09:50

Folmer Rasmussen telepaterede følgende til sin PC:
> God fornøjelse.

Takker...
0 choc, 17,74 point.. :-|

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også Xenonkit til eftermontering...

Fra : Esben Tærsker

Dato : 16-01-05 18:08

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
>
> http://www.pepere.org/flash-spel_13_x/pepere-och-hans-skugga_2.html
>
> Programmet siger selv til, når i holder nøjagtigt nok i skyggen mellem

Det er noget nemmere i virkeligheden....:(

/Esben

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 18:10

> Her er et lille øveprogram:
>
> http://www.pepere.org/flash-spel_13_x/pepere-och-hans-skugga_2.html

Om jeg fatter hvorfor folk der vil lave sådan noget så ikke laver det
ordenligt, vilen kan jo ikke køre konstant, men hopper frem.. skodspil :o/

Mvh
Morten

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-01-05 21:47

On Sun, 16 Jan 2005 18:10:29 +0100, "Juel" <xHOSstarchild.dk> wrote:

>Om jeg fatter hvorfor folk der vil lave sådan noget så ikke laver det
>ordenligt, vilen kan jo ikke køre konstant, men hopper frem.. skodspil :o/

>--

Det er ikke tilfældet på min pc.

Ved brug af piltasterne går det 100% flydende, og pissehurtigt.

Det kniber måske med at lave en fornuftig tid? *LOL*

Jeg kan s'gu heller ikke selv gøre det på de tider der står i
rekordlisten, men jeg kan gøre det uden skader.

Venlig hilsen
Folmer