Ny bil til stærk reduceret pris !!
Fra : Mogens

Dato : 15-01-05 20:39

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-01-05 21:05

On Sat, 15 Jan 2005 20:39:02 +0100, "Mogens"
<dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote:

>www.dr.dk/rabatten/arkiv/2004/december/22_bil_udland.htm

>--

Ja, det er jo forrygende, men sådan en Picasso-ting, koster den
virkelig 427.000 kr. i DK?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-01-05 21:12

On Sat, 15 Jan 2005 21:05:02 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Ja, det er jo forrygende, men sådan en Picasso-ting, koster den
>virkelig 427.000 kr. i DK?

>--

Naaarh, checkede lige selv.

Hvis man skal op i den pris, så skal det være en HDi 110 Prestige til
404.500, og så er det muligt at tilkøbe ekstraudstyr for 28.000 kr.

Ellers løber sådan en Citron ikke op i den slags beløb.

Det er iøvrigt manne pæng' for sådan en sag.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-05 21:20

> [...]
>
> Ellers løber sådan en Citron ikke op i den slags beløb.
>
> Det er iøvrigt manne pæng' for sådan en sag.

FOR manne.....de æ jo kuns en citron

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-01-05 07:19

> [...]
>
> Ellers løber sådan en Citron ikke op i den slags beløb.
>
> Det er iøvrigt manne pæng' for sådan en sag.

Jeg synes at når jeg kigger langt efter nye biler, som familien på 4 + hund
kan være i, i annoncerne, så koster de sgu alle over 300 000....;o(

- Så er det at jeg går ud i garagen og førtæller den gamle citron som er
snart 7 år og betalt, at den lige så godt først som sidst kan indstille sig
på at den kommer til at forblive i familien indtil rusten og synsmandens
ækle hammer om forhåbentlig mange mange år gør en ende på forholdet - snøft!

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Knud Thomsen

Dato : 16-01-05 08:02

> Jeg synes at når jeg kigger langt efter nye biler, som familien på 4 +
hund
> kan være i, i annoncerne, så koster de sgu alle over 300 000....;o(

Det er da vist fordi du (og mange andre med) stiller alt for store krav.

Jeg kan stadig huske dengang jeg boede hjemme sammen med mine 7 søskende.
Min far købte en Morris Minor og i den kunne vi alle 10 være + min
bedstemor!
Så er der altså fyldt op, men det er praktisk muligt at komme rundt uden at
have en hel bus til 4 personer og en hund.

Knud

Fra : NumZie

Dato : 16-01-05 11:10

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Ja, det er jo forrygende, men sådan en Picasso-ting, koster den
> virkelig 427.000 kr. i DK?

Ja - det der regnestykke er helt hen i vejret. De må have regnet nogle
forkerte ting sammen. Jeg har testet med en C3 1,5 HDi SX, der ifølge deres
regnestykke vil koste 260.000 ved køb i Polen og kun koster ca 200.000 i
Danmark, så det regnestykke må de vist forklare lidt nærmere.

Synes også de har glemt at skrive, at man skal huske at bede om at få
refunderet momsen - det skal vel ske, når man forlader Polen?

/Kenneth

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-01-05 12:57

On Sun, 16 Jan 2005 11:10:28 +0100, "NumZie"
<nyhedsgruppe@NUMSEHVALkennethbon.dk> wrote:

>Synes også de har glemt at skrive, at man skal huske at bede om at få
>refunderet momsen - det skal vel ske, når man forlader Polen?

Jeg er ikke sikker på, at jeg vil have momsen refunderet. Jeg kender
ikke lige den polske momssats, men, hvis den er mindre end 25%, ville
det være smartest at betale momsen i Polen.
Har du en gang betalt moms i et EU-land, skal du ikke betale igen i et
andet. Det skal bare stå opført på regningen,

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Mogens

Dato : 16-01-05 15:53

> Jeg er ikke sikker på, at jeg vil have momsen refunderet. Jeg kender
> ikke lige den polske momssats, men, hvis den er mindre end 25%, ville
> det være smartest at betale momsen i Polen.

Den er på 22%

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 13:47

> Synes også de har glemt at skrive, at man skal huske at bede om at få
> refunderet momsen - det skal vel ske, når man forlader Polen?

hehe, prøv bare at få så meget som en krone ud af en polsk statsfunktion.
Vi taler her om et land der ikke engang vil ofre frimærker på deres
svarkuverter

--
Tom