Styling
Fra : Preben Christensen

Dato : 15-01-05 18:47

Hejsa jeg ville lige hører om der er mange der tilbyder
styling af biler og her mener jeg komplet styling blandt andet
brede fælge/dæk monteret fast and furious striber montering af
skørter/spoilere og maling af samme evt hele bilen, bilstereo montering af
effektlys/neon montering af højttalere og alt hvad der ellers hører til en
gejlet bil

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-05 18:53

> [...]
> effektlys/neon montering af højttalere og alt hvad der ellers hører til en

Der er da minus "street respect" ved en bil man køber og så stiller hos et
stylings firma for at hente den stylet senere !!
Her i byen ser man ihvertfald skævt til dem har har fået det gjort..

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 15-01-05 19:10

www.carstyle.dk kan vist sagtens klare den opgave

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Møller

Dato : 15-01-05 20:26

> www.carstyle.dk kan vist sagtens klare den opgave

Så må man jo håbe, at de er bedre til det end til dansk ;-(

Jeg så ellers en fils detalje på en A-M i går: den var udstyret med en
gatlingkanon .
Mon det er noget i den stil det skal være.
--
Møller

Fra : Deaster

Dato : 15-01-05 21:09

Møller wrote:

> Så må man jo håbe, at de er bedre til det end til dansk ;-(
>
> Jeg så ellers en fils detalje

Man skal nok passe på med at kommentere andres stavefejl

--
Deaster
"War is God's way of teaching

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-01-05 21:18

On 15 Jan 2005 20:09:07 GMT, "Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote:

>Man skal nok passe på med at kommentere andres stavefejl

>--

Nej, det synes jeg ville være en dårlig idé.

Man prøver hele tiden at tage de få små gratis glæder fra os ældre.

Det er ufint, især i en tid hvor dette forum er dødkedeligt, for nu at
udtrykke det mildt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Møller

Dato : 16-01-05 12:57

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Man prøver hele tiden at tage de få små gratis glæder fra os ældre.
>
> Det er ufint, især i en tid hvor dette forum er dødkedeligt, for nu at

Man kan da give sig til at tælle komplet tåbelige trådes længde.
Nå nu må jeg op på kondicyklen igen og se ud gennem vinduet, hvor egerne og
fugle tror at det er forår
Men der er jo også mange nye reder der skal bygges efter orkanen, i skoven
væltede en hel granplantning, og tykke bøgetræer brækkede ca. 4-6 m oppe som
var det tændstikker.Der kan godt nok blive mange af slagsen

Hvad laver du egentlig her skal DAFfy ikke til Finland, og hvorfor er den
ikke I Dakar i dag )

Og så efterlyse jeg et tastatur der kan korrigere for tastefejl. (til de der
skulle være i tvivl: det er noget andet end stavefejl

--
Møller

Folk uden humorist sans burde være selvskrevet til mellemste
invalidepension, uden dyrtidsregulering ( den blev afskaffet for mange år
siden)

Fra : Møller

Dato : 16-01-05 12:49

"Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote in message

> Man skal nok passe på med at kommentere andres stavefejl

Det gjorde jeg heller ikke.

Den var en dum slåfejl. ligge l og k ikke ved siden af hinanden på dit
tastatur??

Indlægget var mere en "vittighed", men de er jo ilderhørt nu til dags.

Men du har måske ikke opdaget deres sprogbrug og fejl:
Det var ikke egentlige stavefejl jeg hentyder til, den kan vi alle lave, men
hvad siger du til : Du, Os og Vi skal bære med små bogstaver o.s.v. og så
ved jeg godt, at det er blevet en dårlig vane i dårlige kredse at begynde en
sætning med : Og.., det er vist ikke dansk.

Og så er det jo en kommerciel reklameside, der bør man forvente en væsentlig
højere standard end her i vores skriblerier, hvor stavefejl normalt ikke
omtales, da de ikke forvansker indlægget og holdningen.

Men hvis et firma ikke kan udtrykke sig fornuftigt, holde sig til dansk
grammatik og syntaks, så bliver jeg altså mistroisk (ikke mistænkelig, det
høres ad og til )

En af de værste er vel:
www.Daeronline.dk
En dansk hjemmeside!!

Selvom de er blevet meget bedre, men der står stadig vendinger som:

Detta råd ør inte bindande. Løgg mørke till att endast dæk storlekar som ør
angivna i motorfordonets registrerings certifikat ør auktoritøra. Døck
storlekar som visas i denna lista kan avvika. Av denna anledning kan vi inte
ta ansvar før riktigheten av data.
Producent: -- [byta dimension]

Bil modell: -- 110 Tendance,4,Schrägheck [byta dimension]

Føljande dæk har funnits:

205/55R16 Søk efter hjul.

Men heldigvis kender man jo dækkene før man bestiller, men hvad med
produktionsdato:

Møller

Fra : BJ

Dato : 16-01-05 13:00

"Møller" <M@Øl.se> skrev i en meddelelse

KLIP

> En af de værste er vel:
> www.Daeronline.dk
> En dansk hjemmeside!!

Jeg retter lige din slåfejl til:

http://www.daekonline.dk

....)

--
Bjørn J.

Fra : Leonard

Dato : 16-01-05 13:27

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Jeg retter lige din slåfejl til:

Hvis det er en slåfejl at taste r hvor det skulle være et k, så har
man enten et underligt tastatur eller meget tykke fingre ...

--
Leonard

Fra : Møller

Dato : 16-01-05 13:27

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> "Møller" <M@Øl.se> skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg gør hvad jeg kan for skærpe folks opmærksomhed.
--
Møller

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 16-01-05 23:25

Hejsa

Nu er det ikke fordi, at jeg vil hænge nogen ud her, men jeg kom sådan
til at småsmile lidt et par gange :)

On Sun, 16 Jan 2005 12:48:30 +0100,
Møller wrote:

> Det gjorde jeg heller ikke.
>
> Den var en dum slåfejl. ligge l og k ikke ved siden af hinanden på
> dit tastatur??

Der var lige en dum slåfejl mere - man kunne overveje et "r"...

> Indlægget var mere en "vittighed", men de er jo ilderhørt nu til dags.

Ilderhørt... nåh det var dér, det forsvundne "r" fra før blev af :)
Minder mig om den ilder jeg så blive luftet for nogen tid siden - den var
såmænd ret sød.

> [...]
> væsentlig højere standard end her i vores skriblerier, hvor stavefejl
> normalt ikke omtales, da de ikke forvansker indlægget og holdningen.

Jup - det _er_ en dårlig vane med det "og" :)

> Men hvis et firma ikke kan udtrykke sig fornuftigt, holde sig til dansk
> grammatik og syntaks, så bliver jeg altså mistroisk (ikke
> mistænkelig, det høres ad og til )

Man kan endda sige "af og til".

Undskyld, Møller - jeg håber ikke, at du tager dette indlæg ilde(r) op,
for det var ikke meningen med det... men det var ganske underholdende
læsning :)

--
Mvh.
/Thomas