Sørgeligt -- Hovedet under armen.
Fra : BJ

Dato : 15-01-05 17:17

Man kan altså ikke "gå på vandet":

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2827736/

--
Bjørn J.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-01-05 19:48

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Man kan altså ikke "gå på vandet":

>http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=2827736/

Han må sgu' være robust, den lokale bilsælger ....

--
jan@Fedtegreven.dk

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Mikael L

Dato : 15-01-05 19:50

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Han må sgu' være robust, den lokale bilsælger ....

Du tror ikke det er fordi, at der ikke skal så meget til at slå en Ford ud
af kurs?

Mikael

Fra : BJ

Dato : 15-01-05 23:53

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han må sgu' være robust, den lokale bilsælger ....

Jow, efter vi med selvsyn i TV-avisen har set, hvad gulpladebilen ramte, må
vi jo erkende at det ikke ligefrem var bilsælgeren, der stod i vejen.

En del af hans udstillingspotter så ret ramponerede ud..!

--
Bjørn J.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 16-01-05 13:11

BJ wrote:

> [...]
> stod i vejen.
> En del af hans udstillingspotter så ret ramponerede ud..!

Var det ham her det gik ud over ?
http://www.autoimport.dk/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : BJ

Dato : 16-01-05 16:08

KLIP

> Var det ham her det gik ud over ?

Det kunne godt ligne.

Gulpladepotten var en hvid Mondeo af ældre årgang.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=1824276

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 16:23

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det kunne godt ligne.
>
> Gulpladepotten var en hvid Mondeo af ældre årgang.

hovhov ÆLDRE årgang?, det har minimum været fra 97' med de forlygter den
har.

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 16-01-05 19:00

KLIP

> hovhov ÆLDRE årgang?, det har minimum været fra 97' med de forlygter den
> har.

Du mener vel, dem der evt. er tilbage..

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-05 19:14

> KLIP

> Du mener vel, dem der evt. er tilbage..

jow.....min skal sandblæses på bagklappen for anden gang og males for 2.
gange og 8. gang i alt

--
Tom