kopi af nøgle
Fra : Jens Peter Sørensen\~

Dato : 14-01-05 23:16

Hej

Kan man få lavet en kopi af en nøgle med fjernbetjening og startspærre
"dingenot" hos en ikke aut. forhandler, som er billigere end de ca. kr.
1.000 som en aut Peugeot forhandler har nævnt som prisen ?
Gerne i det midtjyske.

Mvh
JP Sørensen

Fra : Johnt

Dato : 15-01-05 00:18

"Jens Peter Sørensen(A)" <basti@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "dingenot" hos en ikke aut. forhandler, som er billigere end de ca. kr.
> 1.000 som en aut Peugeot forhandler har nævnt som prisen ?

1.000 kroner lyder ret dyrt.

Nøglen koster kr. 4-500 resten er vel betaling for programmering.
Programmeringen af nøglen kan du selv gøre, det plejer at være udførligt
beskrevet i instruktionsbogen til bilen, og det tager 2 minutter.

Men se selv efter i instruktionsbogen.

Hilsen
Johnt

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-05 10:27

"Johnt" <invalid@incalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Programmeringen af nøglen kan du selv gøre, det plejer at være udførligt
> beskrevet i instruktionsbogen til bilen, og det tager 2 minutter.

Nu er jeg ikke specielt kendt med Peugeot men jeg tror da ikke på at man kan
programmere nøglen sammen med startspærren selv.
Der er sikkert OK med fjernbetjeningen til dørlåsen, men startspærren er jeg
ganske sikker på at man ikke kan selv.
Der er ganske sikkert involveret en eller anden kode som man skal have
udleveret fra importøren eller fabrikken.
Og der er ikke ret fedt med en nøgle der ikke kan starte bilen.

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 15-01-05 11:46

Der er autolåsesmede der kan kopiere startspærrekoden, det kræver at de
har den gamle nøgle ved siden af, men jeg kender kun nogen i KBH området

Fjernbetjeningen skal parres med bilens styreboks, det kræver adgang til
en Peugeot test computer, bilen, kodekortet og samtlige nøgler.

--
Keld Rasmussen

Fra : thomas bærbar

Dato : 16-01-05 14:33

man kan godt men det er de færeste låsesmede der har sådan en maskine da den
er hunde dyr.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-01-05 17:51

Prøv Dani Autonøgler