S: Maskintrailer
Fra : Chr. Møller

Dato : 14-01-05 19:17

Brenderup med tiplad og spil. ladmål 400 +180 cm nysynet,nye dæk mm. meget
fin overalt kr 19900,-

tlf.40454120 midtjylland

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 14-01-05 19:57

On Fri, 14 Jan 2005 19:17:23 +0100, Chr. Møller wrote:

> Brenderup med tiplad og spil. ladmål 400 +180 cm nysynet,nye dæk mm.
> meget fin overalt kr 19900,-

Så skidt da... 10 skumbananer er budt! :)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-01-05 20:02

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en meddelelse news:pan.2005.01.14.18.56.44.88211@for.contactinfo...

> Så skidt da... 10 skumbananer er budt! :)

Overbyder med en knækket vinduesvisker, en flamingogulvisolerings-
plade, 2 tomme oliedunke (10W40), 5liter sprinklervæske og en halv
kinder mælkesnitte (smager ikke ret godt)...

/Jakob

Fra : phk

Dato : 14-01-05 20:17

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> plade, 2 tomme oliedunke (10W40), 5liter sprinklervæske og en halv
> kinder mælkesnitte (smager ikke ret godt)...

Hvilken relevans dynes du lige det har hvilken olie der har været i dine
tome oliedunke?

Foruden ovenstående byder jeg 1 tom benzindunk (95 okton).

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 14-01-05 20:20

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:41e81a6f$0$48635$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Hvilken relevans dynes du lige det har hvilken olie der har været i dine tome oliedunke?

Hehe - omtrent samme relevans som sælgerens trailer har i gruppen

/Jakob

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 14-01-05 23:28

Hva' med at sende jeres sjove bud via SMS, sælgerens nummer står der jo i
hans indlæg... I må meget gerne skrive hans svar her

Emil